5 Mayıs 2019 Pazar

Güney Marlen - Sarhoş Dünya Şarkı Sözleri

Derdimi kimlere anlatsam
Bana kim yardım edebilir ki
Derdimi kimlere anlasın
Biri benim canımı alsın

Bu akşam içicem
Yerlere düşücem
Seni gördüğüm güne lanet edicem
Nolmuş hesabını ben vericem
Çık git hayatımdan ölücem 

içicem yerlere düşücem
Seni gördüğüm güne lanet edicem
Nolmuş hesabını ben vericem
Çık git hayatımdan ölücem

Eve dönmücem
İçicem sövücem ama hiç eve dönmücem

Simsiyah bir gün daha geçiyor
Ve kalbim sıkışıyor
Mideme kıramplar giriyor
Beni herşey sarhoş ediyor
İçiyom diye kızıyorsun ama
Bu dünyayı nasıl kaldırayım başka

Bu akşam içicem
Yerlere düşücem
Seni gördüğüm güne lanet edicem
Nolmuş hesabını ben vericem
Çık git hayatımdan ölücem 

içicem yerlere düşücem
Seni gördüğüm güne lanet edicem
Nolmuş hesabını ben vericem
Çık git hayatımdan ölücem

Eve dönmücem
İçicem sövücem ama hiç eve dönmücem

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon