4 Ekim 2022 Salı

Gergerli Hasan Vefasız Şarki Sözleri

Gergerli Hasan Vefasız Şarkı Sözleri 


Ay tutulur gülüşünü
Gördüğü zaman vefasız gördüğü zaman
Gökyüzünde yüzün saklı baktım her zaman
Hayırsız baktım her zaman

Günü gelir sen de pişman olduğun zaman
Yanarsın yanarsın da yanamazsın yaşayamazsın
Günü gelir sen de pişman olduğun zaman
Yanarsın yanarsın da yanamazsın yaşayamazsın

Dermansız kaldı dizlerim
Düştüm ardından yoruldum
Dön bak yoruldum
Pencerenin kenarında
Gözlerim hep yollarında
Hep bir umutla

Hasretinle sol yanımda hayalinle hep karşımda
Kavuşuruz elbet bir gün vuslat dağında
Hasretinle sol yanımda hayalinle hep karşımda
Kavuşuruz elbet bir gün vuslat dağında

Yokluğunda suya küsmüş
Solmuş çiçekler sararmış
Solmuş sararmış

Bahar gelmez şu keltime
Hep kış mevsimler ayazdır
Hep kış mevsimler

Belki unuturum diye
Son sigaramla birlikte
Resmini verdim ateşe
Kül oluyorsun

Belki unuturum diye
Son sigaramla birlikte
Resmini verdim ateşe
Kül oluyorsun


Gergerli Hasan Vefasız Lyrics, Gergerli Hasan Vefasız Şarkı Sözü 

19 yorum

  1. Çaldın da ne oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkmış bir şarkının sözlerini paylaşmak çalmak mı oluyor? Eğer şarkının sahibiyseniz ve sözleri yayınlamamızdan rahatsız oluyorsunuz mail yoluyla bize bildiriniz. Teşekkürler

      Sil
    2. Hayret nasıl oldu da kopyalamayi engelleyici kodu kaldırdın, sayfa kaynağından alınıyordu zaten özellikle bilgilerle.net senden bunu çok iyi yapıyor 😀

      Sil
    3. Şarkılarımızı Spotify'da yeni çıkanlar ve popüler şarkılar listelerinden alıyorum bir yerden çaldığım yok. Beni başka kişilerle karıştırma derim. Eğer bir daha yorumlarımda böyle şeyler yazarsanız sizi şikayet edeceğim. Eğer şarkının telif hakları sizdeyse mail yoluyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
    4. Hatta hangi spotify listesinden aldığımı da söyleyim sende git biraz araştır şarkı ne zaman listeye eklenmiş ben ne zaman sitede paylaşmışım bakarsın ve utanırsın. Listenin adı: Tiktok Şarkıları 2022 / Yılın En Popüler Tiktok Şarkıları

      Sil
    5. Spotify listesinden aldığını gayet iyi biliyorum, ama bunu değil, diğer şarkıları sen Türkiye istesinden alırken ben 1 saat erken alıyorum çünkü Azerbaycan 1 saat ilerde 😀

      Sil
    6. 50 çeşit yol var Şarkı bulmaya , bir Spotify listesinden alıyorum diye hava atma 😀

      Sil
    7. Spotify'da perşembeyi cumaya bağlayan gece gmt +3 saati ile 00:00'da yüklenen şarkılara göre listelerimi oluşturuyorum. Onun dışında vivaturkiye eu sitesinde bazı şarkılar daha önceden paylaşılıyor. Bunların yanı sıra da netd müzik kanalından ve popnable sitesinden alıyorum. Hiçbir yerde sözleri paylaşılmayan şarkıların sözlerini de kendim yazıyorum. Boşuna ağlama kardeşim benim

      Sil
    8. Perşembe günleri vivaturkiye sitesine gir şarkılar gündüzden paylaşılıyor. Bu şarkıları googlea yazarsan da bazı müzik indirme sitelerinde full halini bulabilirsin daha çıkmadan. O şekilde bulduğum şarkıların da bazen sözlerini paylaşıyorum şarkı daha çıkmadan. Senin siten hangisiyse ilgilenmiyorum bile. İlgilendiğim siteler bunlar.

      Sil
    9. İşi bana öğretme 2009 da başladım bu işe, dediğin yerler takibimin 10da biri , şimdi yeni bir yer buldum asıl oraya odaklanacagim , vivaturkiyeden daha iyi mp3kutu var buralarda sadece şarkı ismi var ama Sözleri içinde olan yerin ismi bırak bende kalsın. Ama iyi gidiyon onu bunu bırak şu genius ve azlyrics olmasa bu ülke bize yeterdi

      Sil
    10. aynı yerleri takip ediyorsak gelip buraya çalıyorsun yazman ne kadar mantıklı bir şey? Ben kendi sistemimi söyledim. mp3kutu da şarkılar çıkmadan yayınlayan siteler arasında yer alıyor

      Sil
    11. Soylemeyecektim ama söyleyeyim cls sorunu yaşıyorsun, search consle gir önemli Web verileri var oraya bak

      Sil
    12. Düzeltmeye çalışıyorum sebebi ne anlamadım. Sitenin hitini berbat etti googleda indexlemiyor

      Sil
    13. Bende 5 6 gündür var, ondan sende de olduğunu anladım, 28 gün içinde düzelecek inşallah, benim hitin dörtte üçü gitti, Şarkı yuklemenin dışında biraz arge de yap, bu sorun hep çıkacak gibi

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL BAYILDIM ❤️❤️🌄🌄🌹

    YanıtlaSil
  3. Hata yapıyorsun en üstte büyük reklam koyma cls sorunu bu yüzden oluyor zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. otomatik reklam o normalde yazı altında var sadece reklam

      Sil
  4. Sabit küçük reklam koy , sıkıntı orası, sayfanın başında büyük reklam olursa cls sorunu oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklam değil de hazır tema kullanmayınca sıkıntı çıkıyor mecbur bloggerın verdiği temalara geçtim

      Sil

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon