20 Ağustos 2022 Cumartesi

Hozan Hamid Tişkî Naxwazim Şarki Sözleri

Hozan Hamid Tişkî Naxwazim Şarkı Sözleri 


Tiski newxazim ji rabbe min jor 
Carki tene te bibinim ev briye sor 
Bihnate diksinim li naw de sermin 
Bira xode emanete xoji bistine (2x)

Serexo rake dorağo biner 
xalku alem dikefine haleme biner
Bira dünya jiterebe dew jimin barde 
Carki tene te bibinim ev jimira base (2x)
Tiski newxazim ji rabbe min jor 
Carki tene te bibinim ev briye sor 
Bihnate diksinim li naw de sermin 
Bira xode emanete xoji bistine (2x)
Serexo rake dorağo biner 
xalku alem dikefine haleme biner
Bira dünya jiterebe dew jimin barde 
Carki tene te bibinim ev jimira base(2x)


Bir şey istemiyorumm Allah’tan 
Bir kez seni göreyim yeter
Kokunu ciğerlerime çekeyim 
Sonra Allah emanetini benden alsın

Başını kaldır etrafına bak
Herkes keyfine bakıyor bir de benim halime bak
Dünya senin olsun boş ver beni
Bir kez seni göreyim yeter bana

Gözlerini derin-ağır uykudan aç
Gördüğün rüyalar doğru değil gülüm
Ömür  hayal ve rüyalarla geçti
Gittiğin yol yanlış gülüm

Bir şey istemiyorum rabbimden
Bir kez göreyim seni yeter
Kokunu ciğerlerime çekeyim 
Sonra Allah emanetini benden alsın


Hozan Hamid Tişkî Naxwazim Lyrics, Hozan Hamid Tişkî Naxwazim Şarkı Sözü 

10 yorum

  1. Lan şarkı kürtçe kürtçe sözleri yok türkçe var bu nasıl iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kürtçe sözlerini nasıl çıkarabiliriz acaba?

      Sil
    2. Ulan nerden bulacağız Kürtçe sözleri

      Sil
  2. anlamı nedir şarkınin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan bişey istemiyorum kokun yeter vs

      Sil
  3. Bu nasıl Kürtçe 😂😂😂 doğru Kürtçe'yi geçtim de sözleri bile doğru anlamamış çeviren k kişi. Briye sor nedir abi 😂😂😂

    YanıtlaSil
  4. Kürtçe de çok yazım hatası var yinede başarılı

    YanıtlaSil
  5. Eksik ve yanlış sözler

    YanıtlaSil

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon