10 Mayıs 2019 Cuma

Güney Marlen - Önce Seni Sonra Kendimi Şarkı Sözleri

Islandı gözlerimiz
Sanki her şey bitti
Sol omzumda kalmış o andan


Bir rimel izi
Kaç kere yıkandı o gömlek
Çıkmadı bir türlü
Kolay kolay geçer mi zaten yılların tüm hüznü

Kim öpüyor artık seni,kim
Nolur bana bi şişe daha verin
Ayrı geçen şu günlerde bile
Neden hala tüm dünyam senin
Yalvarırım hayallerim
Artık beni terk edin,gidin
Bırakın beni
Kaybettim önce seni sonra kendimi

Yaz bitiyor, uyku tutmuyor
Radyoda önce güldüren sonra üzen bir parça çalıyor
Rüyamda gördüm seni
Kuşlar beni uyandırmadı
Bizi çok severlerdi
Camda ekmek kırıntıları

Kim öpüyor artık seni,kim
Nolur bana bi şişe daha verin
Ayrı geçen şu günlerde bile
Neden hala tüm dünyam senin
Yalvarırım hayallerim
Artık beni terk edin, gidin
Bırakın beni
Kaybettim önce seni sonra kendimi
Kim öpüyor artık seni,kim
Nolur bana bi şişe daha verin
Ayrı geçen şu günlerde bile
Neden hala tüm dünyam senin
Yalvarırım hayallerim
Artık beni terk edin, gidin
Bırakın beni
Kaybettim önce seni sonra kendimi
Kim öpüyor artık seni,kim
Nolur bana bi şişe daha verin
Ayrı geçen şu günlerde bile
Neden hala tüm dünyam senin
Yalvarırım hayallerim
Artık beni terk edin, gidin
Bırakın beni
Kaybettim önce seni sonra kendimi
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon