5 Mayıs 2019 Pazar

Güney Marlen - Kokun Var Bu Evde Şarkı Sözleri

Ayrılık öldürür sanki katil
Boş bi lunaparkta gezen bi şair
Yalnız gidilmiş bi tatil
Evi özler gibi özledim seni

Yalın ayak koşarım ben aşka
Yoksa basarım yine bacıklara
Dikenler batsın ayağıma
Gülü sevenin yolu kanlı olur

Binumara ziyan sahnesi
Bir Kızılok şarkısı gibi
Biraz naif biraz romantik
Çok sevdim ben de 

Gülebilirim her gülüşüne
Ölebilirim her gidişine
Yaşıyorum sanki gelişine
Geçirir dertler üst üste
Gülebilirim her gülüşüne
Ölebilirim her gidişine
Yaşıyorum sanki gelişine
Geçirir dertler üst üste
Yalnızım kederler içinde
Delirir kokun var bu evde
Çok çok sevdim bende

Gülebilirim her gülüşüne
Ölebilirim her gidişine
Yaşıyorum sanki gelişine
Geçirir dertler üst üste
Yalnızım kederler içinde
Delirir kokun var bu evde
Çok

Ayrılık öldürür sanki katil
Boş bi lunaparkta gezen bi şair
Yalnız gidilmiş bi tatil
Evi özler gibi özledim seni

Yalın ayak koşarım ben aşka
Yoksa basarım yine bacıklara
Dikenler batsın ayağıma
Gülü sevenin yolu kanlı olur

Binumara ziyan sahnesi
Bir Kızılok şarkısı gibi
Biraz naif biraz romantik
Çok sevdim ben de 

Gülebilirim her gülüşüne
Ölebilirim her gidişine
Yaşıyorum sanki gelişine
Geçirir dertler üst üste
Gülebilirim her gülüşüne
Ölebilirim her gidişine
Yaşıyorum sanki gelişine
Geçirir dertler üst üste
Yalnızım kederler içinde
Delirir kokun var bu evde
Çok çok sevdim bende

Gülebilirim her gülüşüne
Ölebilirim her gidişine
Yaşıyorum sanki gelişine
Geçirir dertler üst üste
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon