2 Ağustos 2019 Cuma

Lin Pesto - Olsun İstemezdim Şarkı Sözleri

Lin Pesto - Olsun İstemezdim Şarkı Sözleri

Denedim
Böyle olsun istemezdim
Bekledim bir işaret
Verirsin diye

Gezindim her yerde kaldı izlerim
Belki bir gün arar bulursun yine

Ne ağlarsam
Ne anlatsam
Ne istersem
Bulamam ben

Ne söylersem
Ne işitsem
Ne yalvarsam
Yapamam ben

Denedim
Böyle olsun istemezdim
Bekledim bir işaret
Verirsin diye

Gezindim her yerde kaldı izlerim
Belki bir gün arar bulursun yine
Belki bir gün yanımda kalırsın yine

Ne ağlarsam
Ne anlatsam
Ne istersem
Bulamam ben

Ne söylersem
Ne işitsem
Ne yalvarsam
Yapamam ben

Lin Pesto - Olsun İstemezdim Şarkı Sözleri


2 yorum

  1. *Bekledim bir işaret verirsin diye
    *Gezindim her yerde kaldı izlerim

    YanıtlaSil

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon