2 Ağustos 2019 Cuma

Lin Pesto - Bu Partide Yalnızsın Şarkı Sözleri

Lin Pesto - Bu Partide Yalnızsın Şarkı Sözleri

Belki konuşmam kimseyle
Yalnız otururum
Belki birazcık hüzünle
Ve senle buluşurum

Neden ben değilim
Neden sensin
Neden beni seçmedin
Neden geldin

Neden ben değilim
Neden sensin
Neden beni seçmedin
Neden geldin

Benim için her yer aynı
Niye mutsuzum
Eğer elimde olsaydı
Zamanı durdururdum

Neden ben değilim
Neden sensin
Neden beni seçmedin
Neden geldin

Lin Pesto - Bu Partide Yalnızsın Şarkı Sözleri


---------------------------------


Lin Pesto -Son Albümü Şarkı Sözleri
Lin Pesto - Bu Partide Yalnızsın
Lin Pesto - Kolay Değil
Lin Pesto - Ölmeden
Lin Pesto - Karolini
Lin Pesto - Olsun İstemezdim
Lin Pesto - Maazallah

2 yorum

  1. Doğrusu;

    belki birazcık hüzünle
    ve senle buluşurum

    neden ben değilim
    neden sensin
    neden beni seçmedin
    neden geldin

    YanıtlaSil

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon