2 Haziran 2023 Cuma

Emir Can İğrek Derya Köroğlu Zelzele Hanım Şarki Sözleri

Emir Can İğrek Derya Köroğlu Zelzele Hanım Şarkı Sözleri 


O gün işten çıkmıştım öğlen vakti 
Sokağı'nda bir telaş hissettim sanki 
Bir duvar çarptı bir de yer çarptı sayın Zelzele Hanım 
Her taraftan parçamı topladım
Konuşamadım bilmiyordum "karada boğulmuşça"yı kalktım yola devam ettim

Biraz hukukumuz var diye mi tutukluyum
Niye bu kadar düşünüyorsam meclisine mebus muyum
Beyaz bir kartonun üzerine yazmışlar mutluyuz
Baktım yola devam ettim

Kulağınızın arkasına bir gül alamadım 
içime dert oldunuz kurtulamadım
"Bu sandalla o denizi çıkamadım"
Dedim içimden yola devam ettim

Hayat bu işte her şey bu kadar 
Bağır, çağır, söylen, dur...
İstediğin kadar...

Kulağınızın arkasına bir gül alamadım 
içime dert oldunuz kurtulamadım
"Bu sandalla o denizi çıkamadım"
Dedim içimden yola devam ettim



Emir Can İğrek Derya Köroğlu Zelzele Hanım Şarki Sözü, Emir Can İğrek Derya Köroğlu Zelzele Hanım Lyrics

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon