12 Şubat 2023 Pazar

Karya Çandar Öldüm Şarki Sözleri

Karya Çandar Öldüm Şarkı Sözleri 


Öldüm öldüm
Senden önce kördüm
Bu vedaları gördüm önce
Olduk kördüğüm senle

Bana hiç sorma
Dönse devran hiç farketmez
Artık inan ki halim yok
Bu limandan açıldım artık çok geç

Deş bütün yaralarımı
Sana aralamam kapılarımı
Vazgeç
Es geç söndür tüm güzel anılarımı

Devam et
Dön ve eski bize son bi veda et
Bakma ardına bak olduk elalem
Bir hiç uğruna bitti hikaye

Ettin ihanet
Derdim bundan ibaret
Bitmez asla ah bu bi lanet

Öldüm öldüm
Senden önce kördüm
Bu vedaları gördüm önce
Olduk kördüğüm senle

Öldüm öldüm
Senden önce kördüm
Bu vedaları gördüm önce
Olduk kördüğüm senle

Sensiz doğdum ama senle öldüm
Her bi ayrı güne aynı döngü
Mutsuz sonla niye bitti öykü?
Yaktım çok kez ama tekte söndü

Beni affet
Yolumdan döndüm
Oldum pişman
Dizimi dövdüm
Ne desen boş bak artık çok geç
Seni en dibe, en dibe gömdüm

Git bağla karalarını
Sen değilsin saracak o yaralarımı
Bil ki sildim attım senle olan anılarımı
İnan cevaplamıyorum artık seni soranı

Ettin ihanet
Derdim bundan ibaret
Bitmez asla ah bu bi lanet

Öldüm öldüm
Senden önce kördüm
Bu vedaları gördüm önce
Olduk kördüğüm senle

Öldüm öldüm
Senden önce kördüm
Bu vedaları gördüm önce
Olduk kördüğüm senle



Karya Çandar Öldüm Şarki Sözü, Karya Çandar Öldüm Lyrics

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon