7 Şubat 2023 Salı

Asil Slang Drama Şarki Sözleri

Asil Slang Drama Şarkı Sözleri 


Belki de kalkamam altından

Bugün gözlerime yaş gibi doldun 
Diyordun ya beni çok seviyordun
Göklere yükseliyordun
Yere bırakma beni üzme diyordun

Sen olursun diye söz veriyordun
Bana süsleniyordun
Şimdi bu gözlerim yorgun

Zorladık olmadı yapma 
Yarattın bende kalıcı bir travma 
Gece gündüz drama drama and drama

Dolsana bardağıma 
Gelip alamazlar bu duvarlar
Alev alsın yak bi duman daha
Beni kaldırsın bu diyardan

Belki de kalkamam altından
Konular daha da karışık senin sandığından

Artık aklımda değilsin
Umrumda değil ki bilsin
Banane başkasına gitsin
Yeter artık bu işkence bitsin

Sarhoş eder beni viskim
Kendime sorup dururum hep kimsin
İndim kuyulara ipsiz 
İstemem ki seni de birisi itsin (Hayır)

Bulamaz derman hiç bir tabip
İçlendim hep çok içtim tabi bakın
İçine çekmiş tam hiçlik beni 
Şükür burdan da geçtik dedim 

Etti beynimi bu gençlik deli
Ben gitmem daha elçim gelir ona 
Kalbim aklımla perçinleşirken 
El sürmedin ki geçsin



Asil Slang Drama Şarki Sözü, Asil Slang Drama Lyrics

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon