3 Aralık 2022 Cumartesi

Asil Slang Piyango Şarki Sözleri

Asil Slang Piyango Şarkı Sözleri 

Ağzının aktı suları resmen 
Çıkınca yeni bestem 
Ama biliyorsun bu da beni kesmez 
Aye aye aye 

Boynuma dolanıyor dili resmen 
Kulağıma kötü seslen
Ama biliyorsun bu da beni kesmez
(skuu)

Was lan was wa wa was lan was
Ölümüne sürün üzerime bas lan bas 
Bekleme boşuna Slang bu paslanmaz 
Kağıt olsam bile katlanmam sana (yeah)

Varsa şu kızına tak sert bi tasma
Bu dalga eminim tam senlik haspa (bitch)
Bulamam kendime denk pek bir klasman
Ben tanrıyım eğer sen kralsan (let’s go)

Kalırım yarım ama toparlanırım yarın yolumun yarısına varıpta geri dönemem hayır
Yumulur başıma bir ton ayık kafalı temiz dayı (wuh)
Sorup durur bana o gözlerin niye bayık

Yolumdayım ayıklayıp gidicem sana yok hayır 
Hatun içme diyor bana da ayır (shiiit)
Diyor Beni diğerlerinden özel bir yere kayır (damn)
Uuuu noldu yetmedi mi payın (ah)

Ağzının aktı suları resmen
Çıkınca yeni bestem 
Ama biliyorsun bu da beni kesmez 
Aye aye aye 

Boynuma dolanıyor dili resmen
Kulağıma kötü seslen
Ama biliyorsun bu da beni kesmez
(skuuuu)

Yol tavukları çok kaz var 
Ne de olsa 5 rapçiden 10’u rockstar
Benim ekolüm farklı bitch bu thug life
Oynamak gibidir Einstainla satranç (bas)

Bebecita vahşi olgun bir yavru
Genelde sikime vurur hep piyango 
Istaka gibi dili neyse bilen yok
Oynar toplarımla bilardo haha 

Fırsatı iyi kullan 
Babam denk gelmiş anana tinderdan
Banane verir ona banana ilk turdan
Diyorum kıçını yürü git kurtar

Noldu gang doldu geyşa
Sürtük bence git onlyfans aç
Zengin yaşlılar bulsun heyecan
Zilli karşıma geç ve başla


Ağzının aktı suları resmen
Çıkınca yeni bestem 
Ama biliyorsun bu da beni kesmez 
Aye aye aye 

Boynuma dolanıyor dili resmen 
Kulağıma kötü seslen
Ama biliyorsun bu da beni kesmez

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon