25 Ekim 2022 Salı

Burak King Beni Durdurma Şarki Sözleri

Burak King Beni Durdurma Şarkı Sözleri 


Beni durdurma
Yerim yurdumdan etme 
Sana aç bu gönlüm
Sensiz kaç gece gördüm

Yarım hatıralardan
Dünden arta kalandan
Harla bu ateşi söndür
Hasretten küle döndüm

Beni durdurma
Yerim yurdumdan etme 
Sana aç bu gönlüm
Sensiz kaç gece gördüm

Yarım hatıralardan
Dünden arta kalandan
Harla bu ateşi söndür
Hasretten küle döndüm

İster yan ister yak ister sev beni gönlüm tok
Yok bir sözüm ama gördüm çok
İster yan ister yak ister sev beni gönlüm tok
Yok bir sözüm ama gördüm çok

Kimi sana yar olmaz
Kimi yad olmaz feryat olmaz
Olmaz olmaz

Gidersin kar olmaz 
Hiç derdine derman olmaz
Derman olmaz olmaz olmaz

Unuttum seni
Tüm gülleri hasretten kuruttun değil mi
Alacaklıyım herkesten
Sustum diye
Yalan olmaz gerçekler
Ben bilirim bi tek ben
Yorulmuşum erkenden

Kimi sana yar olmaz
Kimi yad olmaz feryat olmaz
Olmaz olmaz

Gidersin kar olmaz 
Hiç derdine derman olmaz
Derman olmaz olmaz olmaz

Kimi sana yar olmaz
Kimi yad olmaz feryat olmaz
Olmaz olmaz

Gidersin kar olmaz 
Hiç derdine derman olmaz
Derman olmaz olmaz olmaz


Burak King Beni Durdurma Lyrics, Burak King Beni Durdurma Şarkı Sözü 
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon