29 Ağustos 2022 Pazartesi

Sansar Salvo Deva Şarki Sözleri

Sansar Salvo Deva Şarkı Sözleri 


Başıma bela olanlara bi deva
Deva
Başıma bela olanlara bi deva
Deva

Kolay mı lan
Dam durmadı tepemde bazen
Gecem olaylı
Ve onaylanan kalantör kazandı biz aynı terhaneye uzayalı durmadık
Alayına kurmalı aklımı çekmeli vurmalı haklısın
Olmalı yankısı duymalıyım
Günüm aymadı kalktım uyanmadım olmadı
Gün bana doğmadı bul malı
Olmadı kor kanıyı
Kalkar kınar kankamda yattı kınarken karanlıklarda kaldı
Kurarken kafamda bir haberdim
Kankam bembeyaz yolda kaldı
Parçalar saçıldı yol kapandı
Telefon kapandı şokta kaldım
Saatler oldu ses yoktu artık
Bazen beraber yol yapardık
Bazı akşamlar çok çetindi
Bir sigara yakıpta dert yanardım
Küçüktü benden ama sert adamdı
Ufaktan aykırı sert adamdı
Tüm hayalleri kurmakla kaldı
Ülkesini seven bi mert adamdı
Kaç yıllık dostumun olmadığı dandik anlarıma şahitti de
Bekletirdi bi de çektim çile
Geldi gitmedi oturduk yine

Başıma bela olanlara bi deva
Deva
Başıma bela olanlara bi deva
Deva


Sansar Salvo Deva Lyrics, Sansar Salvo Deva Şarkı Sözü 

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon