27 Ağustos 2022 Cumartesi

Özkan Alaca Karya Çandar YAK Şarki Sözleri

Özkan Alaca Karya Çandar YAK Şarkı Sözleri 


Kalbim buz gibi soğuk bir yabancı gibiyim inan artık kendi evimde 
Önceden aynı yolun yolcusuyduk artık öleceğiz farklı şehirde 
Bu netice neyse
Gece yak fotoğrafları yak bir triple 
Yansan bile umrumda değil be 

Gece kör bir bıçak gibi üstümüzde
Yaralar verdik kendimize 
Kim kazandı sevgi denen bahsi
Geçmişi sildim seni karaladım 
Anılar kaldı şu iç cebimde 
Artık bir önemi yok 
Yan kendi kendine 
As ruhu dikenli tellere 
Tükenir saf duygular bile
Sar bir köşede kendi derdine 
Hissetmem hiç artık uykum yok 
Seni sevmeyi sevmedim inan 
Kutluyorum sert bir içkiyle 
Geri dönmeyi istesem bile 

Of nasıl sarıcam belini bak söyle
Beni vurdun kalmadım kendime bile
Of yak hadi söndürme
Yak hadi yak beni sakın söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde
Of yak hadi söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde

Yak hadi yak beni sakın söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde
Of yak hadi söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde

Sana düştüm tekte
Benim olsan güzelim ah keşke
Koy koy gezelim altta bir tekne
Tamamlansın yarım kalan beste

Yağsın param üstüne deste deste
Sevişelim tek nefeste
Çek çek içine beni besle
Süt gibi ten sanki Nestle

Beni bil kızım gerçek name ile
Anla beni artık neyim ne
İşim ne para pul ne de fame ile
Bana bak ve de target’ı aimle

Gezelim gözler üstümüzde kalsın
Herkes imrenip bi bize baksın
Büyülesin herkesi tek bir dansın
Biliyorsun kendini çok fenasın

Çok fenasın
Erken anladım ondan telaşım
Kalsın hatıran bende kalsın
İstersen yak içim alev alsın

Of nasıl sarıcam belini bak söyle
Beni vurdun kalmadım kendime bile
Of yak hadi söndürme
Yak hadi yak beni sakın söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde
Of yak hadi söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde

Yak hadi yak beni sakın söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde
Of yak hadi söndürme
Görmedim sen gibisini ben ömrümde


Özkan Alaca Karya Çandar YAK Lyrics, Özkan Alaca Karya Çandar YAK Şarkı Sözü 

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon