12 Ağustos 2022 Cuma

Karya Çandar Clower Hepsi Senin Yüzünden Şarki Sözleri

Karya Çandar Clower Hepsi Senin Yüzünden Şarkı Sözleri 


Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden 

Olamıyoruz biz artık 
Hepsi senin yüzünden
Kovalamıyorum artık 
Değil benim yüzümden 
Uyuyamıyorum artık
Hepsi senin yüzünden
Geri dönemeyiz artık 
Değil benim yüzümden 

Anla senin yüzünden
Yaptın hep hata 
Artık yalnızım bu yollarda
Sense gül yabancı kollarda 
Denedim hep ama çabalarım etmedi tesir 
Geçemedik güzelim bu testi
Şimdi sen birine 
Ben başkasına 
kapıldık istemeden ve havada kaldı bu hikayemiz

bitti hikayemiz 
ve 
Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden 

Kurtları düşürdün üstümüze 
Üşüştü üşüştü aşkımıza
Düşürdün buzları kalbimize
Ne çabuk gitmişsin başkasına 

Başlarda herkes gibi sen de bi melektin 
Ama unutmuşum tabi şeytan da bi melektir
Can senin için hayatında sadece denekti
Bir avuç sevgiyle geldin bu toplam ödenekti
Saldım ben artık 
Bırak üstü kalsın 

Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden
Hepsi senin yüzünden 

Olamıyoruz biz artık 
Hepsi senin yüzünden
Kovalamıyorum artık 
Değil benim yüzümden 
Uyuyamıyorum artık
Hepsi senin yüzünden
Geri dönemeyiz artık 
Değil benim yüzümden


Karya Çandar Clower Hepsi Senin Yüzünden Lyrics, Karya Çandar Clower Hepsi Senin Yüzünden Şarkı Sözü 

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon