21 Ağustos 2022 Pazar

Hirai Zerdüş Özür dilerim Şarki Sözleri

Hirai Zerdüş Özür dilerim Şarkı Sözleri 


Seni bir çiçeğe benzettim
Kokusuna - dokusuna varana dek hem de..
Sandım ki rengine kadar aynısın 
Yanıldım.. Çiçekten özür dilerim. 

Çöllere martılar göç etsin 
Develer kar görsün 
Zürafalar denize insin istedim.. 
Bir karınca otursun ağustos böceği ile 
Kış açlığını umursamadan 
Günün en ortasında hem de
İşlik vaktinde göğe baksınlar istedim. 
Ahh.. 
Dengeler hak imiş meğer 
Doğanın dengesinden özür dilerim. 

Beyazı tenin doğurmuş 
Siyahı sırtın 
Kırmızı dudağından 
Mavi'yi göğsünün solundan bir parça sandım 
Yeşilin her tonunu kokunda 
Sarı'yı uğramadığın yollarda aradım. 
Yanıldım.. 
Renklerden özür dilerim. 



Şimdi diri bir gri gerek bana 
Bir de.. 
Siyahın geri kalan tonları.
Renk körü olduğumu anımsadım çünkü.. 

Kendimden özür dilerim. 

Şarkı Sözü
İnanır mıyım bir daha asla 
Kırıldı kanadım düştüğüm yerde 
Ne kadar da ayıp etmişim kendime 
Kalbimden bisürü özür dilerim 

Ben şimdi yağmura karışabilirim 
Yürüyebilirim koşabilirim 
Ve sensiz  ömrü yaşayabilirim 
Gülmediğim zamandan özür dilerim 

Aldanır mıyım bir daha böyle 
İçimin aynası kırıldı sende 
Ne kadar da yazık verdiğim değere 
Kendimden bisürü özür dilerim 

Sen şimdi uzak  bir kentin acısı 
Ben kendi dünyamda kalan biriyim 
Ne kadar yaşandı nerede bitti 
Düşümden kalanı silebilirim. 

Ben şimdi yağmura karışabilirim 
Yürüyebilirim koşabilirim 
Ve sensiz  ömrü yaşayabilirim 
Gülmediğim zamandan özür dilerim


Hirai Zerdüş Özür dilerim Lyrics, Hirai Zerdüş Özür dilerim Şarkı Sözü 

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon