16 Haziran 2022 Perşembe

Anıl Piyancı Keişan Zordur Kaldırmak Şöhreti Şarki Sözleri

Anıl Piyancı Keişan Zordur Kaldırmak Şöhreti Şarkı Sözleri 


Zordur kaldırmak şöhreti
Korkup kaçmışlar gölgemi
Doğruyu yanlışlar öğretir
Dostum kancıklar böyledir

Zordur kaldırmak şöhreti
Korkup kaçmışlar gölgemi
Doğruyu yanlışlar öğretir
Dostum kancıklar böyledir

Araştır adımı biraz ayıl
Yılların rapçisi piyan anıl
İçinden geçer o piyasanın
Zaten yaratan biziz bu piyasayı

Sabaha kadar hep kayıt alırdık
Yatakta bırakıp manitayı
Ama biliyodum bi gün her şeye değecek
Gözü kara adam ver pimi çekicek
Başarana kadar herseyi deniycez
Geliyodu tabi o gün herkese delice
Bırak Anıl o bi serseri denecek
Hayat alıp onu yerle bir edecek

Şimdi ne olduda dolanır götümde
Sinsi dostluğun sokayım görüşmem
Rapçi olmuşsun modayı görünce
Rapçi doğmuşum modayım ölünce

Zordur kaldırmak şöhreti
Korkup kaçmışlar gölgemi
Doğruyu yanlışlar öğretir
Dostum kancıklar böyledir

Zordur kaldırmak şöhret
Hayallerim var yok dönmek
Zaten yaptığım şey ölmek
İçe içe patlayacak böbrek

Paraları saymazdım önceden
Şimdi arıyorum bana dört çeker
Hayalimdi bunlar ölmeden
Artık yakıyorum bu sönmeden

Ne sandın la çok çektik
Geldiğim yer foseptik
Ama çok hayali bok ettik
Sokaktaydık no teknik no tehdit
Bebeler çok bad trip
Hepsi sanki tek tip
Şimdi diyorlar bana trap king! (skrrt)

Ama artık rhymeları durdurmam
30 da kendimi bulduğumdan
Ya da daha hep iyisini umduğumdan
Lan besleniyorlar bu ruhumdan

Artık iyi niyetim çoktan bitti
Yaşadıklarım çok dandikti
Gevşek olma çok daha ciddi
Ne bakıyon lan ordan dik dik?

Zordur kaldırmak şöhreti
Korkup kaçmışlar gölgemi
Doğruyu yanlışlar öğretir
Dostum kancıklar böyledir


Anıl Piyancı Keişan Zordur Kaldırmak Şöhreti Lyrics, Anıl Piyancı Keişan Zordur Kaldırmak Şöhreti Şarkı Sözü 

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon