16 Haziran 2022 Perşembe

Anıl Piyancı Keişan Seni Aramaz Olaydım Şarkı Sözleri

Anıl Piyancı Keişan Seni Aramaz Olaydım Şarkı Sözleri 


Boyadık gökü masmaviye
Arıyorum sende bi hakkaniyet (ama yok)
Uyarıyorum yapma diye
Ama sen ölüyosun marka diye

Seni çekebilir birileri ben çekmem
Bunlar senin için gerçekler
Götünde dolanıyodur erkekler
İnan bunları takamam dert etmem

Önümügöremiyom seni nasıl görceksem
Yanalım bu gecede ölceksem
Hesabı ödemem gece dönceksen
Fikrim değişebilir öpceksen (skrt skrt)

Nasıl takılıcaz sana mı soraydım
Harcıyoz erimiyo kasamız on aydır (on)
Ayılamıyorum sanki komaydı
Keşke seni hiç aramaz olaydım

Uçuyoduk gece kafamız olaydı
Keşke seni aramaz olaydım (lanet)
Tercihin ne? para mı? olay mı?
Keşke seni hiç aramaz olaydım (keşke)

Takılıyorduk gırgırına
Gelemem boş dırdırına
Neden on kez zırzır ararsın
Bebek oldun ızdrap ha

Açamam dedim hızlı kafam çok
Hedef 12 ve ıskalamam zor
Gidiyorum ama fıs bu club çok
İstiyor beni kız fakat hanzo

Asla kaliteden ödün vermem
Bak beni panik eder
Maksat manipeder
Kazan yap show whatsapp habibeler

Ara bul dedim lan beni keşfet
Aç twitter'ı bak benim hashtag
Ne çok yorum var deli dehşet
Aramaz olaydım seni keşke

Nasıl takılıcaz sana mı soraydım
Harcıyoz erimiyo kasamız on aydır (on)
Ayılamıyorum sanki komaydı
Keşke seni hiç aramaz olaydım


Anıl Piyancı Keişan Seni Aramaz Olaydım Lyrics, Anıl Piyancı Keişan Seni Aramaz Olaydım Şarkı Sözü 
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon