16 Haziran 2022 Perşembe

Anıl Piyancı Keişan Hayrı Yok Şarkı Sözleri

Anıl Piyancı Keişan Hayrı Yok Şarkı Sözleri

Baktım kimsenin bana hayrı yok
Dostum düşmanım gibi aynı bok
Bak hepsi birer birer aldı yol
Piyancı forvette bı Michael Owen gol

Ne sandın burda biziz şampiyon
Arabam üstü açık cabrio
Sen bı virüssen ben de antikor
Bakalım ta*akların kaç kilo

Bu nasıl parti koçum yükseliyor tansiyon
Ne şekil şukul taslıyon bütün gece var aksiyon
Bizimle takılmak bütçenizi mi sarsıyor
Biz kral dairesinde siz Basmane de pansiyon

Baş koyduk bu yola bak var bi davam
Çıkardık çıtayı ta ağrı dağına
Aşık oldum çünkü kız Adriana
Takıp koluma gezdim bak Viyana'da

Baktım kimsenin bana hayrı yoktu
Sanıyodum dostum ama çoğu tarih oldu
Güvenmem kimseye bu kalbim yorgun
Eden bulsun ettiğini deriz Amin oğlum

Baktım kimsenin bana hayrı yoktu
Sanıyodum dostum ama çoğu tarih oldu
Güvenmem kimseye bu kalbim yorgun
Eden bulsun ettiğini deriz Amin oğlum

La hiç bi hayrınız yok
Lan oğlum baydınız çok
Ayağını kaydırır flow
Kafiyem kaldırır ton

Herkesin para kriptoda
Saçma sapan tiktoklar
Desteklerken bir çok fan
Harcamam hiç bi ton kağıt

Geldik la bata çıka
Bizle kim başa çıkar
Önünde yol yok la kaybolursun sasalıda

Yazarsam olur destan
Atarsın kendine restart
Basarsan iyi bi reklam
Belki olursun esnaf (bitchh)

Baktım kimsenin bana hayrı yoktu
Sanıyodum dostum ama çoğu tarih oldu
Güvenmem kimseye bu kalbim yorgun
Eden bulsun ettiğini deriz Amin oğlum

Baktım kimsenin bana hayrı yoktu
Sanıyodum dostum ama çoğu tarih oldu
Güvenmem kimseye bu kalbim yorgun
Eden bulsun ettiğini deriz Amin oğlum

Anıl Piyancı Keişan Hayrı Yok Lyrics, Anıl Piyancı Keişan Hayrı Yok Şarkı Sözü

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon