19 Mayıs 2022 Perşembe

Sansar Salvo Yan Çizen Hayat Şarkı Sözleri

Sansar Salvo Yan Çizen Hayat Şarkı Sözleri


Senin kararlandığın kaldığın bi delikte 
Aynı monotonluğundan çok bunaldığından 
işte kalbin doldu kötülükle 
Her gün aynı işte git gel işte bıkmışında 
Bana bi sarmışın moruk tutar mısın ki kibrini 
Kibrimin ipiyle gezdim.düşmedim geri 
Sen kendini sevmiyonki nasıl sevesin beni 
Ben onca düşmanın önünde tekte gezmişin biri 
İstanbul tacizcisi güzel kadınmışım gibi 
Listenin bi tanesi etimden almışın gibi 
Mesaisini harcıyoken ben yok olmuşum gibi 
Yorum tweet mesaj falan manyağın teki 
Yok olan falan yok abisi kahpeler gibi 
Kimisi aylağın teki taktı aynı maskeyi 
Ben de taktım anteni kanal yok harbici 

Benim bu deneme kaydı dahi almadığım şarkılarım derdi 
Dert efendisiymiş harbi çekingen bi gay mi 
Hey birey bu bey bi bey. Beyni beyblade 
Bey bileylenince game over 
Yaktı yıktı yazdı . Onun için yegane hazdı 
Sevişmekten büyük keyif aldığından artı 
Değişmekten çekinmez ben olamayan bunalti 
Bu nasıl oluyo benim nasıl aklım alsın 
Kendinden utan biraz eşşek kadar adamsın 
Senin kadar ağlayan bebekte olsa kessin sesini 
Çaldığın bi saniyem desem değilsin 
Allah ıslah etsin seni . Bir karakter versin 
Zavallı mahlukatların karakteri eksik 
Her şarkıma eksi verin tüm şarkılar eski 
Bir hayat edin sen eskisinden iyi değilsin

Sansar Salvo Yan Çizen Hayat Lyrics, Sansar Salvo Yan Çizen Hayat  Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon