12 Mayıs 2022 Perşembe

Karya Çandar Hale Şarkı Sözleri

Karya Çandar Hale Şarkı Sözleri


Duysun bütün mahalle
Düştüm ne hale hale ya!
Artık almıyorum kaale
Düştüm ne hale hale ya!
Aramıyorum hiç bahane
Düştüm ne hale hale ya!
Artık söndü bu maşale
Düştüm ne hale hale ya! 
Her yolu denedim yenemedim
Çözüm bulamadan bitti demedim
Karanlık yollarda yok ki birfenerim
Kör cibiyken bu dünyayı nasıl yenerim
Ne yolum ne yerim kaldı içerim sebebi vardı
O gün hep yeniden sardı en başa
Duysun bütün mahalle
Düştüm ne hale hale ya!
Artık almıyorum kaale
Düştüm ne hale hale ya!
Aramıyorum hiç bahane
Düştüm ne hale hale ya!
Artık söndü bu maşale
Düştüm ne hale hale ya! 
Olasaydın benim olsaydın diye 
Düşündm her gece ama hep caydım 
Sensiz geçen her günümü yok saydım 
Her anımda istemedem ofsayttım 
Bi yanım hep yarım kaldı 
Ne gelen ne giden vardı 
O gün hep yeniden sardı en başa.

Karya Çandar Hale Lyrics, Karya Çandar Hale Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon