14 Mayıs 2022 Cumartesi

Asil Slang Çıkmadın Aklımdan Şarkı Sözleri

Asil Slang Çıkmadın Aklımdan Şarkı Sözleri


Bilemem sana hangi fikirler yön veriyor 
Git ve bir daha bana geri dönme diyor
Sanki kimse bana doğruyu söylemiyor
Gerçekler bazen tanrı gibi gizleniyor 
 
Çıkmadın aklımdan 
dedin ya çıplağım artık bak
Ben de senin gibi çılgınım aslında 
Belki benim gibi çarpmadın asfalta

Gözün çok yüksekti n’apim 
Ölüm olur bana güzel bir tatil
Bırakmazlar peşimi katil gibi
Dolanırlar herkes mi zalim

Nasıldı bilsen
İçimde öfkem
Eğer yanımdaki sen değilsen
Kafamdaki ben değilken…

Bilemem sana hangi fikirler yön veriyor 
Git ve bir daha bana geri dönme diyor
Sanki kimse bana doğruyu söylemiyor
Gerçekler bazen tanrı gibi gizleniyor 
 
Çıkmadın aklımdan 
dedin ya çıplağım artık bak
Ben de senin gibi çılgınım aslında 
Belki benim gibi çarpmadın asfalta

Gözün çok yüksekti n’apim 
Ölüm olur bana güzel bir tatil
Bırakmazlar peşimi katil gibi
Dolanırlar herkes mi zalim

Nasıldı bilsen
İçimde öfkem
Eğer yanımdaki sen değilsen
Kafamdaki ben değilken…

Bilemem sana hangi fikirler yön veriyor 
Git ve bir daha bana geri dönme diyor
Sanki kimse bana doğruyu söylemiyor
Gerçekler bazen tanrı gibi gizleniyor

Asil Slang Çıkmadın Aklımdan Lyrics, Asil Slang Çıkmadın Aklımdan Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon