22 Nisan 2022 Cuma

Critical Sıkışıp Kaldım Şarkı Sözleri

Critical Sıkışıp Kaldım Şarkı Sözleri


Sıkışıp kaldım
Hareket etmek çok zor
Sanki çiviyle çakıldım olduğum yere
Beni görmedi doktor

Sıkışıp kaldım
Hareket etmek çok zor
Sanki çiviyle çakıldım olduğum yere
Beni görmedi doktor

Konuş yavaş, soğuk savaş
Bugün kardeş diyense yarın salaş
Basit kumaş, ölümcül yol prenses
Planlar cash ve ruhlar leş
Konuş kardeş nasılsa ömür şeker bi' gün biter
Susan kalleş sonunda
Plan değmeli ölmeye, sen beni tanıyamadın say
Yaram değmeli ölmeye merhametimi koruyamadım say
Basit yok, sadakat bi' yemin, çok kaygan bi' zemin
Bunu başaramadın say
Yaşın genç düşürmez bileğin, peşimde bi' tuzak çıkış yok, bu zehir

Günaha düştüm, bunu ben yaptım anne
Her şey ışık gibi geldi
Durmadım, kamaştım anne
Günaha düştüm, bunu ben yaptım anne
Her şey ışık gibi geldi
Durmadım, kamaştım anne
Sen şahitsin tüm mahalleyle kapıştım anne
Başım dik, yolum kara, kimseye yok borcum anne

Sıkışıp kaldım
Hareket etmek çok zor
Sanki çiviyle çakıldım olduğum yere
Beni görmedi doktor
Sıkışıp kaldım
Hareket etmek çok zor
Sanki çiviyle çakıldım olduğum yere
Beni görmedi doktor

Critical Sıkışıp Kaldım Lyrics, Critical Sıkışıp Kaldım Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon