29 Nisan 2022 Cuma

Asil Slang Kozmos Paris Şarkı Sözleri

Asil Slang Kozmos Paris Şarkı Sözleri


Yine başa sarma ya
Yine başa sarma
Bütün olanları biliyorum başa sarma
Bana masal anlatma
Zor oluyor kendimi geri kazanmam
Olamadık asla denedik inatla istedim beni anla
Ama bana sormadın arkanı dönüp ilerledin inatla

Anıları sakla geleceğim uğruna geçmişi satma
Çıkamayacağını bildiğin o boktan yollara sapma
Başkasına batıramadığın o şeyleri kendine sapla
Büyük dalgaların içinde giderim altımda da küçük bir sandal

Boyna dola chain, adım oldu fame ama kalbim dolu pain
Sen onu severken oda gidip başkalarından alabiliyor zevk
Senin dışında kimseler koyamadı enerjimin önüne bir set
Krallarıyla düşman olurum ama sana karşı gelemedim pek

Beynime tehdit sinyalleri yollamayı kes artık
Madem inandık o zaman yakalım kendimizi anlık
Biliyorum seni seviyorum desem olurum belki ziyanlık
Bütün beyazların içerisinde barınır elbet siyahlık

Yıkan yalan göz yaşında
Senin gibi bakmadığım hatunu ne yapayım
Her şeyim altüst hep aynı
Var mı bir çaresi bari bu acının
Basit bir tarif değil
Senle ben Paris'teyiz
Umurumda değil bak tam isteğim
Bize daha iyi bak kahretsin
Sorun mu var yine mahvettim
Her şeyim oldun şimdi değil
Aynadaki sersem halim peşinde
Aynadaki sersem halim peşinde
Hatırlatır anıları kasvetli
Unuttum sanmıştım hasiktir
Dedim bu işler basit değil
Meğerse nasip değilmiş

Asil Slang Kozmos Paris Lyrics, Asil Slang Kozmos Paris Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon