2 Mart 2022 Çarşamba

Sansar Salvo Kararlı Kaygı Şarkı Sözleri

Sansar Salvo Kararlı Kaygı Şarkı Sözleri


İntikamcıyım canım mesafe harcanır ziyafetin
Yarım kalır zira kesinse kurgu var canım
Bu boş filmin basılması karanlık odada
Kalmadım mı koşan uyanmamış mı kaşara baskı var canım

Ben intikamcıyım canım mesafe ver balım
Esaretim adaletinse özgürlüğümü harcarım bir an canım
Bi parkanın ıslanması mı lazım ağzın
Kalkanınsa kalkanın yamulması icabet aslanım

İdareten kalındı evde çok sıkıntılı
Adam edildi mümkün olduğunca. Ev sıkıntılı
Kalmayaydı kaygı maygı
Metanet hali olabilirdi kaydına takıntılı bu çok sıkıntı

Kasım kasarken aralık aydınlık arattı kaygıdan
Kalıntılarda yandılar ve kaydı aldılar bu kaydı kaygım aldı
Kaydılar bu kaygılarla kaldım
Kayıt yarım kaldı. Kalan kaydı kaybım aldı

Kurduğum bi çok durum bi çok sefer yaşandı
Daha da fazla kez kuruntu çıktı. Kimliğim kazandı
Vur dediler öldürdüm işte buydu aybım
İntikam süvarisiydim ben bir aygırımda vardı

Cehennemin tekinde kaldım. Zaman tutardım
Hasretim peşinde koştu durdu. Ben kazandım
Hayaletin peşimde sanki , saçında örgülerle
Bir özlemin peşindeyim. Bu geçmişin karanlığı

Bu çizdiğim basit resim bi yeteneğim değil
Yeteneğini yiyim deyim yerindeyse diyim
İnsanüstü bir cesaret harbidende bak gelen
Tüylerim diken diken. Sorunlarım çeken giden

Oyunların içindeyim oyun seven bu ben be ben
Belalı bir nedenle geldim harbiden bedel ödendi
Ben bir uyanık oldum sorma geçmişim sevişti
Ödediğim bedel bilhassa çok güzeldi

Sansar Salvo Kararlı Kaygı Lyrics, Sansar Salvo Kararlı Kaygı Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon