2 Mart 2022 Çarşamba

İmpala Kamufle Müsamaha Şarkı Sözleri

İmpala Kamufle Müsamaha Şarkı Sözleri


Müsamaha göstermekten of 
Müsamaha göstermekten ey 
Müsamaha göstermekten of 
Müsamaha göstermekten çok sıkıldım 

Dara düşüyorum yara derin
Yine de şu hevesimi bana geri verin
Tabiatı bozuk olan her zümre benim
Aleyhime çalışıyo hadi buna ara verin
Azap dolu karakterimdeki paralelim
Nefesimi çala durur onu bana verin
Uzay boşluğunda seyir halinde bedenim
İçine sürüklenip dururum şu karadeliğin 
Müsade ver nazara geleyim 
Geçmişimi tozlu bodrumumda eskiteyim
Bi gün günümüzdeyim ben, bi gün mazideyim 
Bana müsade ver pişmanlıklarımı hazmedeyim 

Yetişemem hızına bu dünyanın
Dursa da nefes alsak 
Yenilenip yine hülyanın 
İçine bi dalsak 
Her şey farklı mı olurdu ?
Çok sıkıldım, çok takıldım
Kim bilir yine nelere alındım oh
Bunlar hep 

Müsamaha göstermekten of 
Müsamaha göstermekten ey 
Müsamaha göstermekten of 
Müsamaha göstermekten çok sıkıldım 

Gel, ellerini ver
Huyum sen ne dersen bana bil ki hemen tersine gider
Parolamız mücadele ellerimde kan ve ter
Kafanıza dank edince kalkıcağını fark eder
Nedir yani hayat dediğin yaşayıp da 
Kör değilsen 
En azından bir şeylere çözüm olup öl
Gökdelenler arasında ruhum küçücük bi köy 
Kurudu kaldı ellerimde kalan ufacık o göl 
Korkuyorum insanların cehaletinden 
Trafik kavgasında kafama silah çekilmesinden
Bıktım artık kin kokan o nefesinizden
Ruhumuz var bi tek, başka bi şey çalamazlar kefenimizden
Nedir durum söyle kaptan ?
Yükseldik mi iyice ?
Uygun irtifadan paraşütsüz atlamak zekice 
Huzur bulurum belki inan müsamaha bitince 
Kılımı kıpırdatmam kimse için 
Yolumdan dönünce

Yetişemem hızına bu dünyanın
Dursa da nefes alsak 
Yenilenip yine hülyanın 
 
Müsamaha göstermekten of 
Müsamaha göstermekten ey 
Müsamaha göstermekten of 
Müsamaha göstermekten çok sıkıldım

İmpala Kamufle Müsamaha Lyrics, İmpala Kamufle Müsamaha Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon