18 Şubat 2022 Cuma

Yase Kozmos Beni Yak Şarkı Sözleri

Yase Kozmos Beni Yak Şarkı Sözleri


Artık yok uyku, kaç gündür aklımda 
İçimde korku, bir daha görebilir miyim yanımda?
Seninle ölebilir miyim acaba? 

Senin gibi bir başkası beni bilir mi?
Ürkütmesin gücüm, seni yenebilir mi?
Bir tek sana geçer nazım diyebilirim
Senin için düşünmeden silebilirim herkesi
Yok mazi
Sadece anı yaşıyorum 
Üzülme diye aramıyorum 

Bize bak, tümü aşk, yedik halt
Başımı döndürdün 
Ne ki fark? Kalbe gasp 
Beni yak, ne diye söndürdün?
Bize bak (ya) beni yak 
(Ey) başımı döndürdün 

Bilemezdim son kez 
Göreceğimi sensiz ölmek 
Kabul edemem bunu ne yapacağımı bilmem (yey) 
Vakit yok seveceğimiz daha 
Hele bi tenine dokunsam (ay ay) 
Sanki geçmeyecek aylarca 

Çıktım yörüngeden güneşim eksik
Kalpler karşı karşıya simetrik 
Yapma etme, aşk eziyet mi?

Kurtulmam lazım 
Yaşayamıyorum anı 
Telefonumda yok çağrın (ah)
Söyle bana n’aptın?

Bize bak, tümü aşk, yedik halt
Başımı döndürdün 
Ne ki fark? Kalbe gasp 
Beni yak, ne diye söndürdün?
Bize bak (ya) beni yak 
(Ey) başımı döndürdün

Yase Kozmos Beni Yak Lyrics, Yase Kozmos Beni Yak Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon