17 Ocak 2022 Pazartesi

Oğulcan Nihat Burak King Dünya Şarkı Sözleri

Oğulcan Nihat Burak King Dünya Şarkı Sözleri


Dünya sevene zalim 
Kadere talim 
En acılı halimden yan dünya 
gidene hain 
Buna mecalim yok 
Yalanlara kan dünya 

Bilirim canımın yandığını 
o gün orada dara düştüğünü
bilirim üç gün uyumadığımı
tüm şarkılara küstüğümü 
ne farkeder uğruna yıllarımı feda edeyim
heba edeyim varsa bir hakkım helal edeyim 
bununda bir bedeli var ben ödedim 
bilirim kül olurum yanarım alenen 
küstüm sana yanına gelemem 
yakınım ecele hep ondandır acelem 
sana da sandım ki yetişirim 
dayandım otuza 
yoruldum utanırım diyemem 

Dünya sevene zalim 
Kadere talim 
En acılı halimden yan dünya 
gidene hain 
Buna mecalim yok 
Yalanlara kan dünya 

Bu nasıl dünya ortalık cani 
Tütüyorum ya ben duman misali 
görmüyosun da duvarlar şahit 
bak yok mecalim 
alıştırdın yalanlara 
bulaştırdın beni günahlara 
çalıştım sana ben inanmaya 
yok mecalim 
yan biraz daha yan 
kan yalanlara kan 
sar benim için sar 
dünya hain

Oğulcan Nihat Burak King Dünya Lyrics, Oğulcan Nihat Burak King Dünya Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon