20 Ocak 2022 Perşembe

Motive Kar Şarkı Sözleri

Motive Kar Şarkı Sözleri


(OsmanCello)

Ağlarsa kim ağlar arkamızdan?
İşletmemiz sağlam, kâr dolu kâr
Boynuma bi' bak, bram: kar dolu kar
Carlama yetmiyo'sa az doz var
Ağlarsa kim ağlar arkamızdan?
İşletmemiz sağlam, kâr dolu kâr
Boynuma bi' bak, bram: kar dolu kar
Carlama yetmiyo'sa az doz var

Cargo pants ve carbon, sinir var bi' kamyon
Az'cık dur bi', hold on; kızım puanım tam on
Coca, no Cola; kullanmıyorum sağolun
Anne, baba yetiştirmiş shawty seni sağlam
Shaolin gibi kestim seni yan bakarsın jargon
Kalan paramı kargola, ben çıkmamışken daha yola
Yüzükler fazla havalı Shabba Ranks
(Shabba Ranks)

Ağlarsa kim ağlar arkamızdan?
İşletmemiz sağlam, kâr dolu kâr
Boynuma bi' bak, bram: kar dolu kar
Carlama yetmiyo'sa az doz var
Ağlarsa kim ağlar arkamızdan?
İşletmemiz sağlam, kâr dolu kâr
Boynuma bi' bak, bram: kar dolu kar
Carlama yetmiyo'sa az doz var

Merso ve bisiklet; konuş honey, speak hep
Chartsları zorlamadım, şartları zorluyorum, recap
Sağım solum drill hep; ağır ağır sürdüm, ağır siklet
Çiğner gibi ciklet, ciklet
Kick vurur, kick vurur; saklamayın boşa beni (Uh)
Şimdi bıraksam dahi sürtüklerim koşar gelir (Uh)
Milyon dolar cümle sence beni kaça verir? (Uh)
Söylesem fiyatı muhasebecin kaçıverir (Ey)

Ağlarsa kim ağlar arkamızdan?
İşletmemiz sağlam, kâr dolu kâr
Boynuma bi' bak, bram: kar dolu kar
Carlama yetmiyo'sa az doz var
Ağlarsa kim ağlar arkamızdan?
İşletmemiz sağlam, kâr dolu kâr
Boynuma bi' bak, bram: kar dolu kar
Carlama yetmiyo'sa az doz var
Ağlarsa kim ağlar arkamızdan?
İşletmemiz sağlam, kâr dolu kâr
Boynuma bi' bak, bram: kar dolu kar
Carlama yetmiyo'sa az doz var

Motive Kar Lyrics, Motive Kar Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon