17 Ocak 2022 Pazartesi

Kozmos Gözümde Büyür Şarkı Sözleri

Kozmos Gözümde Büyür Şarkı Sözleri


(Hey, Koz in the game)
Kaçtıklarım ensemdeydi
Bırak gelsin yüzleşelim sersemlesin
Güneş uzak ama her seferinde değil
Gözümde büyür herşey elimde mi

İnadından ödün versen
Herkes düşer gözünden
Görmedim gün yüzü derken
Hakettik en azından
Zaferler hep fiyakalı
Batsak filikamız hazır
Maksat eli kana bulamak değil
Akarken deli kanım
Geri bas git yeter bana benim derdim
Para değil meselem hiç
Euro dolar yada sterlin
İ dont understand it
Ne ki sırrı yaşamın
Sırra kadem basalım
Nasılsa göçücen bi gün
Yarım kalsa da masalın

Kaldım koltukta bi başıma yok yaşicak halim
Lazım upuzun tatiller hep huzuru kaybet
Bul bari yeniden yeniden
Gözümde büyür herşey elimde mi

Kaldım koltukta bi başıma yok yaşicak halim
Lazım upuzun tatiller hep huzuru kaybet
Bul bari yeniden yeniden
Gözümde büyür herşey elimde mi

Noldu konuşmadık yıllar geçti
Somurt durduk yere kulvar değişti
Baktığımda aynalara
Başka biri var bunlar ne iş ki
İcioz dünden beri gündem değişik
Bulandırsanızda midem alıştı bünyem erişkin
Dünya ne biçim biyer
Oluyo piyon biçoğuda
Nası yok bi yol hiç olmaz mı
Dolu torpido hiçte torpil yok
Alın teri bu bi boş yapma
Bi ton laf ye biraz gaf yap
Hakettiği bu dunyanın
Nefesi kes rüya bu
Kafesinden tüy yaşa bu anı

Kaldım koltukta bi başıma yok yaşicak halim
Lazım upuzun tatiller hep huzuru kaybet
Bul bari yeniden yeniden
Gözümde büyür herşey elimde mi

Kaldım koltukta bi başıma yok yaşicak halim
Lazım upuzun tatiller hep huzuru kaybet
Bul bari yeniden yeniden
Gözümde büyür herşey elimde mi

Kaçtıklarım ensemdeydi
Bırak gelsin yüzleşelim sersemlesin
Güneş uzak ama her seferinde değil
Gözümde büyür her şey elimde değil
(A-ah, a-ah, a-ah)
(A-ah, a-ah, a-ah)

Kozmos Gözümde Büyür Lyrics, Kozmos Gözümde Büyür Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon