17 Ocak 2022 Pazartesi

Kozmos Darmadağın Şarkı Sözleri

Kozmos Darmadağın Şarkı Sözleri


(Hey, Koz in the game)

Fark göremez oldum bak karıştırdım yol
Yarıştırdık sidik gurur alıştırdı çok
Bu kadar inat niye aramız gene soğuk kalbinde mi kramplar bir de bana sor
Ne yapacağız biz senle daha
Çıkmaz aklımdakiler
Hani nereden bakacağım sorun nerede boğazımda düğüm var hep ağzımda ruj tadı
Daldım gene kalbine bak kuş bakışı
Sana verdim dünyaları gene suçladın
Öpüp kokladığımda dolanır saçların ah
Sanki sarmaşıktı kaçamam bir yere
Bulamam bir sebep
Aramadı bile beni bir sene
Bulamadım onun gibi gülümseyen

Olan olmuş artık kurcalamam hiç
Başa gelen çekilecek hep aynı şey
Karşında hep tüm hayatım darmadağın
Alışmam gerek biraz

Olan olmuş artık kurcalamam hiç
Başa gelen çekilecek hep aynı şey
Karşında hep tüm hayatım darmadağın
Alışmam gerek biraz

(Tep)
Uçurumun kenarında bilirsin ne olacağını düşücekmi uçacak mı gidecek mi kalacak mı
Bir çelik yelekle sanmıyorum bundan korunacağımı
Yara aldı ölecek mi yeniden hiç doğacak mı gecelerce boğuldum sabah edip de düşünmekten
Kabul etti susacak mı nefes aldı soracak mı kaderim benim mi yoksa Tanrı'nın bir oyuncağı mı
Şanslıydık senle kaçtık durduk onca felaketten
Şimdi dünya üstümüze çöküyor gibi alışkınım bana koymaz bebeğim bu işler serseriler milyon kere görüyor dibi aynı ölüyor gibi ooo ooo
Sesin çıkmazken daha fazla bağır gibi söküp alsın biri eğer aşkım benzinse kibritler kibir yakacaksın bizi

Olan olmuş artık kurcalamam hiç
Başa gelen çekilecek hep aynı şey
Karşında hep tüm hayatım darmadağın
Alışmam gerek biraz

Olan olmuş artık kurcalamam hiç
Başa gelen çekilecek hep aynı şey
Karşında hep tüm hayatım darmadağın
Alışmam gerek biraz

Kozmos Darmadağın Lyrics, Kozmos Darmadağın Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon