10 Ocak 2022 Pazartesi

Hirai Zerdüş Uğra bana Şarkı Sözleri

Hirai Zerdüş Uğra bana Şarkı Sözleri ve videosu ile bu yazımızda sizlerle!


Hirai Zerdüş Uğra bana şarkı sözleriyle birlikte bu yazımızda sizlerle olacak. 2022 yılının sevilen şarkısının sözlerini sizler için yazdık. Keyifli okumalar.

Hirai Zerdüş Uğra bana Videosu



Hirai Zerdüş Uğra bana Şarkı Sözü

En-olmazda umdum seni 
Bir ani gün gel bul beni 
Yıkık içimde duvarlar
Tut elimden kaldır beni 

Dur karşımda ve gülümse .. elimdeki düşsün yere 
sarıl bana ve-kal öyle.. Kokun bırak ben ölmeden 

En dardayım gördüm seni
Kaybolmuşum gel bul beni
Kırık içimde aynalar  
Hiç olmuşum anla beni 

Akşam üstü bir-yağmurla uğra bana ben ölmeden 
Kapım açık çay ocakta gir içeri görünmeden. 

Dur karşımda ve gülümse .. elimdeki düşsün yere 
sarıl bana ve-kal öyle.. Kokun bırak ben ölmeden  


Hirai Zerdüş Uğra bana şarkı sözlerini bu yazımızda sizlerle buluşturmaya çalıştık. 2022 yılında sevilen bu parçayı sizlerle buluşturmak bizim için bir görevdir. 

Lütfen bu parçayı ve sitemizi beğendiyseniz lütfen yorum yapmayı unutmayınız. Bizim için sizin yorumlarınız çok değerlidir. Web sitelerinin en aktif söz sitelerinden biri olan sarkisozu.co'ya gösterdiğiniz ilgiden dolayı sizlere çok teşekkür ederiz.
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon