23 Ocak 2022 Pazar

Hirai Zerdüş Bu Kadar Hikayem Şarkı Sözleri

Hirai Zerdüş Bu Kadar Hikayem Şarkı Sözleri


Ah bi vurmuşlar -
Kanda kustum ben derinde kaldı umutlar 
Yaşmak istemem 
Hiç de saymışlar -
Ezip durmuşlar bi yerde kaldım çöp gibi 
Bu kadar hikâyem

Bana beni sev deme sevsem ölürsün 
Bana beni  sev deme sevsem  gidersin.. 

Bana beni sev deme sevsem ölürsün 
Bana beni  sev deme sen de  gidersin.. 

Ah bi yangınlar - 
Nasılda  kırmışlar bi yerde kopmuş kanadım 
Uçmak istemem. 
Çok acıtmışlar - 
Nasıl da yormuşlar Bu bende solmuş maviler 
Bu kadar hikâyem 

Bana beni sev deme sevsem ölürsün 
Bana beni  sev deme sevsem  gidersin.. 

Bana beni sev deme sevsem ölürsün 
Bana beni  sev deme sen de  gidersin.. 

Hirai Zerdüş Bu Kadar Hikayem Lyrics, Hirai Zerdüş Bu Kadar Hikayem Şarkı Sözü


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon