24 Aralık 2021 Cuma

Kamufle Düştün Gözümden Şarkı Sözleri

Kamufle Düştün Gözümden Şarkı Sözü


hislerim karmaşık duyguların mahkumu olmuş ben büyürken neden?
düştün gözümden.
bi cesaret kendimi kaptırıp ileri giderken son gücümle neden?
düştün gözümden.

açık ara boka batıyorum.
kendi mahkememde niye suçlu arıyorum?
empatiyle düzeltmeye çalıştığım hatalarımı kendi benliğimde savaşmakla yoruyorum.
düşüyorum git gide gözümden.
eski heyecanını yitirmekte bu gün bünyem.
bir tarafı toparlasam diğer taraf dağılır ama belli etmiyorum yoruldum şu üzüntümden.
ah bi gülüp geçsem motivasyon kaynağıma dayalı kaybedişlerin 
sorumlusudur kader denen dümeni bozuk düzen işte bu yüzden.
düştün gözümden.

hislerim karmaşık duyguların mahkumu olmuş ben büyürken neden? 
düştün gözümden.
bi cesaret kendimi kaptırıp ileri giderken son gücümle neden?
düştün gözümden.

düştün gözümden.
hiç yoktan hem de sakın ola bugün bana şefkat dilenme!
kafamdaki hikayeler netleşir durumda toparlanmayı bekliyorlar şu en bok dönemde.
düzen güldürmediğinden bu patavatsız tavırlarım ürkütmesin len.
üzgün müyüm ben şu yüzsüzlüğümden 
kendi hayat mücadelemi sürdürdüğümden.
inan bezdim elinden olur olmaz olaylara dertlendiğinden
geçmişini unutmaya yeltendiğinden işte bu yüzden
düştün gözümden.

hislerim karmaşık duyguların mahkumu olmuş ben büyürken neden? 
düştün gözümden.
bi cesaret kendimi kaptırıp ileri giderken son gücümle neden?
düştün gözümden.

Kamufle Düştün Gözümden Lyrics

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon