7 Kasım 2021 Pazar

Yazıp Yazıp Silerken Dinlenecek Şarkılar Listesi Şarkı Sözleri

Youtube kanalı Dur Biraz Düşüneyim'in Yazıp Yazıp Silerken Dinlenecek Şarkılar listesinde yer alan tüm şarkıların sırasıyla sözleri burada!!!



00:00 Talha Yıldırır - Hoşça Kalamam
04:00 Femrez - İz
06:46 Yol Boyunca - Veda Mesajı
11:24 Düşüngeç - Artık Başkasının Problemisin
15:44 Rafat Hasanlı - Ver Anılarımı Geri
19:42 Hakan Olgun ft. Yusuf Gevrek - Korkak
24:28 Tuna Türk - Yara


Talha Yıldırır - Hoşça Kalamam Şarkı Sözleri

Üzgünüm biraz, boşluklardayım
Biten bi' hikâyenin noktasıyım
Küçüğüm biraz, sonlardayım
Dikkat edersen eğer arkandayım

Sen beni bilemedin, içimi bile
Hiçbi' zaman göremedin yine
Bitişine ne bi' kelime ne cümle
Bulamıyorum inan tek bi' hece

"Hoşça kal", deme bana giderken
Ben artık hoşça kalamam
Anlat derseler eğer
Seni bi' şarkıya sığdıramam

Sen beni bilemedin, içimi bile
Hiçbi' zaman göremedin yine
Bitişine ne bi' kelime ne cümle
Bulamıyorum inan tek bi' hece

"Hoşça kal", deme bana giderken
Ben artık hoşça kalamam
Anlat derseler eğer
Seni bi' şarkıya sığdıramam

Seninle uyandı bu gönül
Bak yine oynuyo'sun düşlerimde hep başrolü
Sayıkladı zaten her gece son günü
Seninle doğardı her günü
Sen yine soldurdun gülünü
Tutamadın sözünü

Sen beni bilemedin, içimi bile
Hiçbi' zaman göremedin yine
Bitişine ne bi' kelime ne cümle
Bulamıyorum inan tek bi' hece

"Hoşça kal", deme bana giderken
Ben artık hoşça kalamam
Anlat derseler eğer
Seni bi' şarkıya sığdıramam

Sen beni bilemedin, içimi bile
Hiçbi' zaman göremedin yine
Bitişine ne bi' kelime ne cümle
Bulamıyorum inan tek bi' hece

"Hoşça kal", deme bana giderken
Ben artık hoşça kalamam
Anlat derseler eğer
Seni bi' şarkıya sığdıramam

Hoşça Kalamam

Femrez - İz Şarkı Sözleri

Kalmadı artık direncim
Siyahlara bürünmüşüm görünmemek için
Bir iz bırakmak isterdim, ölümün gelmesi için

Uyku acıyı dindiren bir illüzyonmuş
Sanmıştım ki kalbime bir neşe konmuş

Çocukken asla düşünmezdim, yaşamak ne kadar da zormuş
Geleceğe dair korkularım, kendi içimde yaptığım sorgularım
Kimse duymasın isterdim, eğer bir gün ağlamayı başarsaydım

Dayanamıyorum daha fazla, kaldıramıyorum ben asla
Ne kadar denesem de değişmeyi, yeğliyorum geri çekilmeyi
Dayanamıyorum daha fazla, kaldıramıyorum ben asla
Saklıyorum kalbimdeki çürükleri, bedenimse ölümü benimsedi

Yol Boyunca - Veda Mesajı Şarkı Sözleri

Sen Giderken Kаlbimden
İçimde Büyük Yаngınlаrı Çıkаr
Söndürmek Zor Olmаsа Bile Yаpаmаm

Sensiz Geçen Günlerimden
Bir Pаrçа Umut Yok Mu
Bugün Kаlbime Bir Dаrbe Dаhа

Üzülmem Аslа Gidişine
Aklımа Getirmem Ölse Bile
Gözlerimden Dökülür Bir Kаç Dаmlа Yine

Düşünmem Аslа Gidişini
Aklımа Getirmem Ölse Bile
Gözlerimden Dökülür Bir Kаç Dаmlа Yine

Bir Vedа Mesаjı Bile Аtmаdаn Bitti Аmа
Bununlа Yаşаmаyа Аlıştım Çoktаn

Beni Sevmeyen Bir Kаdın Için
Yıktım Yine Tüm Duvаrlаrı
O Çekik Gözlerin Için
Kırdım Bütün Insаnlаrı

Üzülmem Аslа Gidişine
Aklımа Getirmem Ölse Bile
Gözlerimden Аkаr Bir Kаç Dаmlа Yine

Düşünmem Аslа Gidişini
Aklımа Getirmem Ölse Bile
Gözlerimden Аkаr Bir Kаç Dаmlа Yine

Düşüngeç - Artık Başkasının Problemisin Şarkı Sözleri

Artık başkasının problemisin
Utandığın anında var bir resmin bende
Kandır gülümsemenle kandır hep herkesi
Vedadır bu, beni yok bilesin sen de

Eyvallah böylelikle öğretmiş oldun zengin kalkışını (kalkışını)
Eyvallah sağ sola beni harcamışsın hep yeter

Benimle derdin ne? senindim her şeyimle
Yine de yetmediğinden bıktım ben
Nelerle uğraştım, nelere bulaştım
Bir yere ulaştığım yok peşinden

Benimle derdin ne? senindim her şeyimle
Yine de yetmediğinden bıktım ben
Nelerle uğraştım, nelere bulaştım
Bir yere ulaştığım yok peşinden

Artık başkasının problemisin
Utandığın anında var bir resmin bende
Kandır gülümsemenle kandır hep herkesi
Vedadır bu, beni yok bilesin sen de

Eyvallah böylelikle öğretmiş oldun zengin kalkışını (kalkışını)
Eyvallah sağ sola beni harcamışsın hep yeter

Benimle derdin ne? senindim her şeyimle
Yine de yetmediğinden bıktım ben
Nelerle uğraştım, nelere bulaştım
Bir yere ulaştığım yok peşinden

Benimle derdin ne? senindim her şeyimle
Yine de yetmediğinden bıktım ben
Nelerle uğraştım, nelere bulaştım
Bir yere ulaştığım yok peşinden

Artık başkasının problemisin
Utandığın anında var bir resmin bende
Kandır gülümsemenle kandır hep herkesi
Vedadır bu, beni yok bilesin sen de

Rafat Hasanlı - Ver Anılarımı Geri Şarkı Sözleri

Aynaya bakmışım
Kendimi görmüşüm
Dünya sanmışım ben

Yolumu çizmişim
Her adımda düşmüşüm
Oturup düşünmüşüm ben

Sakince bekledim
Her anını gözledim
Susup izledim ben

Karşıma çıkmışsın
Her anımı çalmışsın
Yine de doyamamışsın sen
Sen

Ver anılarımı geri , zamanı ve kendimi
Hiçbir şey yokmuş gibi, git
Dönme bana geri, her şeyi sil şimdi
Gözlerini kapat ve git

Aynaya Bakmışım
Kendimi görmüşüm
Dünya sanmışım ben

Yolumu çizmişim
Her adımda düşmüşüm
Oturup düşünmüşüm ben

Karşıma çıkmışsın
Her anımı çalmışsın
Yine de doyamamışsın sen

Sakince bekledim
Her anını gözledim
Susup izledim ben

Ver anılarımı geri, zamanı ve kendimi
Hiçbir şey yokmuş gibi, git
Dönme bana geri, her şeyi sil şimdi
Gözlerini kapat ve git

Ver anılarımı geri, zamanı ve kendimi
Hiçbir şey yokmuş gibi, git
Dönme bana geri, her şeyi sil şimdi
Gözlerini kapat ve git

Hakan Olgun ft Yusuf Gevrek - Korkak

Bırak yenilen ben olayım
Sevilen yine sen ol 
Kapı kitli çıkamam dışarı 
Otururum ağlarım kendi başıma
Bağladığım düğümler kördüğüm
Kalbim senden başkasını görmez gülüm
Ne olsun düşlerime
Rüyalarım seninle
Bir başıma yalın hayal ile
Kurduğum düzeni bozamazsın
Beni bu diyarda bırakamazsın
Sen gitmezsin sen bırakamazsın
Bırakmazsın beni
Gidemezsin benden uzağa
Bırakmazsın

Korkak gibiydin bensiz
Yaşat ölüydüm sensiz
Gözler kalbime vurdu birden
Gönlüm sana sessiz

Korkak gibiydin bensiz
Yaşat ölüydüm sensiz
Gözler kalbime vurdu birden
Gönlüm sana sessiz

Hadi gezdiğimiz sokakları unutalım
Tuttuğum elini elimle mi tutayım
Gülerdim, gülerdim gözlerine baktıkça
Kapı kitli çıkamam dışarı
Kurduğum düzeni bozamazsın
Sen gitmezsin
Sen bırakmazsın 
Kapı kitli

Korkak gibiydin bensiz
Yaşat ölüydüm sensiz
Gözler kalbime vurdu birden
Gönlüm sana sessiz

Korkak gibiydin bensiz
Yaşat ölüydüm sensiz
Gözler kalbime vurdu birden
Gönlüm sana sessiz

Tuna Türk - Yara Şarkı Sözleri

Kalbini açık tut
Anılar yol gözlüyor
Bu sevda kapanmadı
Seni bekliyor

Kalbini açık tut
Anılar yol gözlüyor
Bu sevda kapanmadı
Seni bekliyor

Kırdılar hevesimi kalbimi sevgimi
Unuttum yaşamayı özlemeyi hissetmeyi
Ayaktakta dik durmayı eskisi gibi

Kırdılar hevesimi kalbimi sevgimi
Unuttum yaşamayı özlemeyi hissetmeyi
Ayaktakta dik durmayı eskisi gibi

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon