6 Kasım 2021 Cumartesi

Hozan Hamid - Eğer bir gün ölürsem Şarkı Sözleri (Lyrics)

Şarkı sözü sitemizin yeni yazısıyla sizlerle birlikteyiz. Son çıkan şarkıları takip etmek ve sözlerine erişmek için bizi takip etmeyi unutmayınız. Bu yazımızda sizlere Hozan Hamid - Eğer bir gün ölürsem şarkısının sözlerini sizlere sunmaya çalışacağız.



Hozan Hamid - Eğer bir gün ölürsem Şarkı Sözü

Eğer bir gün ölürsem, beni sazımla gömün 
Şu üç günlük dünyada, ağıtlar çalar sazım. Mezarımın üstüne bahtı karalı yazın.
Bu dünyada gülmedim, aciymış alinyazim 
 
Gülmemiz hayal oldu, dertler hep bizi buldu 
Üç günlük dünya derdi, benim kaderim oldu.
Bunca derdin üstüne, yâr gitti elin oldu .
Sebebimsin sebebim, ciğerim harap oldu.


Bir gün bitecek rüya, üç günlük fani dünya
Hasret kaldım yâr ile, gülmedim doya doya 
Yârsız geçecek ömrüm, günleri saya saya Sebebimsin sebebim, yâr ömrüm harap oldu.

Eğer bir gün ölürsem, beni sazımla gömün Şu üç günlük dünyada, ağıtlar çalar sazım Mezarımın üstüne bahtı karalı yazın
 Bu dünyada gülmedim, aciymış alin yazım

Hozan Hamid - Eğer bir gün ölürsem Şarkı Sözleri, Hozan Hamid - Eğer bir gün ölürsem Lyrics

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon