12 Kasım 2021 Cuma

Burak King - Rap İçimden Şarkı Sözleri

Şarkı sözü sitemizin yeni yazısıyla sizlerle birlikteyiz. Son çıkan şarkıları takip etmek ve sözlerine erişmek için bizi takip etmeyi unutmayınız. Bu yazımızda sizlere Burak King - Rap İçimden şarkısının sözlerini sizlere sunmaya çalışacağız.

Burak King - Rap İçimden Şarkı Sözü

Düşüp her gün aynı derde 
Yürüdüm karda kışta serde 2x

Çizdim ayları yılları günleri senelerce

Gördüm hepinizi her şeyi gözümle gecelerce

Ne olsa geçerim gülüşünden 
Dön geri bana güneşimi ver
Gidişin belliydi gelişinden 
Seviyorum bazen de hep içimden
Hep içimden hep içimden
Ne ondan haberim var
Ne piçinden
Azrail geziyordu nefesimde
Git desemde geliyordu rap içimden

Benim öfkem bu takımaydı 
Siz tiki gecelerde 
Babanız rakıdaydı 

Bu limana demir attım 
Kaybolduğum her sokak evim artık
Bu yola şeref dedim terim aktı 
Adım gururum gibi deli artık
Bedenim buz gibi 
Suratıma bak
Cehennem bile bana serin artık

Gelemezsin duyamazsın 
Ah ah
Ele verdin kendini 
Yara açtın yaralandın

Darda bir gün bile ben kalamam
Her bir dilde bir başka yalan
Öylece geldi ve geçti zaman

Burak King - Rap İçimden Lyrics

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon