12 Kasım 2021 Cuma

Ayaz ft. Burak Gassanov - Şansım Dönsün Şarkı Sözleri

Şarkı sözü sitemizin yeni yazısıyla sizlerle birlikteyiz. Son çıkan şarkıları takip etmek ve sözlerine erişmek için bizi takip etmeyi unutmayınız. Bu yazımızda sizlere Ayaz ft. Burak Gassanov - Şansım Dönsün şarkısının sözlerini sizlere sunmaya çalışacağız.

Ayaz ft. Burak Gassanov - Şansım Dönsün Şarkı Sözü

Şansım dönsün gelicem yanına.
Şansım dönsün gelicem yanına.
Şansım dönsün gelicem yanına.

Sende ki şans, bende ki baht
İkisi de bir değil (bir değil) ahh
Güldü kader, çok değil az
Beni yollara düşüren değil aşk

28’e varıp yarıladım yolumu,
Döke döke yola çıktıklarımızı geç
Ailemi bohça yapıp yapıp korudum
Değil (değil) vakit (vakit) değil geç

Ecelin gibi bir gün çat kapı gelir erkenden
Peki döndüğümde onu bıraktığım gibi bulabilir miyim derken ya
Günden güne kaybolmaz inanç
Bulmayı dene kaybolmak ilaç
Şansım döner her gün patinaj 
Kalbim araç, aklım haritam

Bulur bir an, döner geri
Ne masumum, ne sen gibi
Unutur duyulursun ama
Korunur yorulursun aman 

Şansım dönsün gelicem yanına. 
Şansım dönsün gelicem yanına.
Şansım dönsün gelicem yanına.

Haber kaldım dünden, yarından
Tamamlandım yokken yanında
Ne yaptığımı bilmem darılma
Şansım döner bir gün yanında olurum 

Bulur bir an, döner geri
Ne masumum, ne sen gibi
Unutur duyulursun ama
Korunur yorulursun aman

Ayaz ft. Burak Gassanov - Şansım Dönsün Lyrics

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon