11 Haziran 2020 Perşembe

Ateş - Gözlerim Kırmızı Şarkı Sözleri

Ateş - Gözlerim Kırmızı Şarkı Sözleri

gözlerim kırmızı ağlamaktan, ağlamaktan
gözlerim kırmızı ağlamaktan 
bu isyanım kaybettim sandım seni
içim kan ağlıyo şimdi
gözlerim kırmızı ağlamaktan

hemen pes ettin
sebebi ben miyim?
suçu üstüme almakta gayet iyiyim
mesafeler var
bahanen bu değil
cidden isteseydim düşünmeden gelirdim
boş yere çok kıskanç biri değildim ama dönüştüm sonunda
kaldıramıyo kalbim daha fazla
ben de içiyorum son mesajın başında
gözlerim kırmızı ağlamaktan, ağlamaktan
gözlerim kırmızı ağlamaktan 
bu isyanım kaybettim sandım seni
içim kan ağlıyo şimdi

gözlerim kırmızı ağlamaktan
gözlerim kırmızı ağlamaktan
gözlerim kırmızı ağlamaktan
kaybettim sandım seni
içim kan ağlıyo şimdi


Ateş - Gözlerim Kırmızı Şarkı Sözleri


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon