13 Aralık 2019 Cuma

Yiğit Seferoğlu - Kendimi Bulamıyorum Şarkı Sözleri

Yiğit Seferoğlu - Kendimi Bulamıyorum Şarkı Sözleri

Kendimi Bulamıyorum Bir Türlü
Anlam Veremiyorum
Ah Yana Yana Öldüm
Alevdim Söndüm, Işıkları Göremiyorum 

Kendimi Bulamıyorum Bir Türlü
Anlam Veremiyorum
Ah Yana Yana Öldüm
Alevdim Söndüm, Işıkları Göremiyorum

Kimse Tutmaz Elini Birden Bire
Biter Gece, Biter Günler Sene
Issız Sessiz Tokat Gibi
Birden Bire Geçer Zaman
Sanırsın Aheste

Almışım Omzuma Kederden
Bir Bavul
Kolay Değil, Kolaysa
Sen Duy, Çünkü Ben..

Kendimi Bulamıyorum Bir Türlü
Anlam Veremiyorum
Ah Yana Yana Öldüm
Alevdim Söndüm, Işıkları Göremiyorum

Kendimi Bulamıyorum Bir Türlü
Anlam Veremiyorum
Ah Yana Yana Öldüm
Alevdim Söndüm, Işıkları Göremiyorum

Almışım Omzuma Kederden
Bir Bavul
Kolay Değil, Kolaysa
Sen Duy, Çünkü Ben..

Kendimi Bulamıyorum Bir Türlü
Anlam Veremiyorum
Ah Yana Yana Öldüm
Alevdim Söndüm, Işıkları Göremiyorum

Kendimi Bulamıyorum Bir Türlü
Anlam Veremiyorum
Ah Yana Yana Öldüm
Alevdim Söndüm, Işıkları Göremiyorum

Yiğit Seferoğlu - Kendimi Bulamıyorum Şarkı Sözleri
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon