6 Aralık 2019 Cuma

Yaşlı Amca - Götürün Beni Şarkı Sözleri

Yaşlı Amca - Götürün Beni Şarkı Sözleri

Kaybolmuş Bir Çocuk Düşünün
Tek Amacı Evini Bulmak
Bilmiyor Ki Çok Uzak
Çok Uzak, Peşini Bırak
Peşini Bırak, Çok Uzak

Bende Kaybolmuştum Bir Zamanlar
Rotasız Gezer, Üzer Yok Gel Yar
Ama Artık Bir Evim Var
Bir Evi Var, O Da Sensin Yar
Ömrümüz Kısa, Yetersin Yar

Götürün Beni Evime
Salmayın Beni Ellere Yar
Bırakın Da Seveyim
Ben Çok Güzel Severim

Götürün Beni Evime
Salmayın Beni Ellere Yar
Bırakın Da Seveyim
Ben Çok Güzel Severim

Kafayı Çatlatmışsın
Tek Amacım, Huzurumu Bulmak
Mecalin Yok Arayacak
Vakitsiz Deva, Bulmadan
Kafayı Koyup Uyuma..

Ben De Deliydim Bir Zamanlar
Hala Daha Deliyim Ama Sana Yar
Dahası Artık Ilacı Da Var
İlacı Var O Da Sensin Yar
Ömrümüz Kısa Yetersin Yar

Götürün Beni Evime
Salmayın Beni Ellere Yar
Bırakın Da Seveyim
Ben Çok Güzel Severim

Yaşlı Amca - Götürün Beni Şarkı Sözleri
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon