6 Aralık 2019 Cuma

Canozan & Şenceylik - Seni Gördüm Rüyamda Şarkı Sözleri

Canozan & Şenceylik - Seni Gördüm Rüyamda Şarkı Sözleri

Seni Gördüm Rüyamda
Huzurla Doldum, Gün Işığımdın
Sen Yolumu Aydınlatan
Gitmeye Kalksamda, Gidemem
Başkoyduk Aynı Yola

Kaderimle Boğuştum
Issız Geceler'de, Hep Sen Vardın Inan
Günüme Düş Katan
Her Yere Baksam'da Her Taşın Altında Aynı Yalan

Koyma, Yerime Birini Koyma
Tek Isteğim Bu Aslında
Yalnızlığıma Dokunma, Dokunma

Seni Yaz Kış Sorar Rüzgara
Nerde Bu Kız Nerde Bize Söyle
Bu Hal Merak Eder
Bir Cevap Ver Artık
Sırra Kadem Bastım, Neredesin

Yara Bandını Çıkar
Büyümenin Anlamı Yok
Eğer Affetmezsen Geçmiş Hataları
Düşünüp Dursamda
Geçmişi Arkanda Bırakıp Git

Koyma, Yerime Birini Koyma
Tek Isteğim Bu Aslında
Yalnızlığıma Dokunma, Dokunma

Dön Geri Dön Bir Bak
Hayatıma Solmuş
Çiçekler Gibiyim
Yaralı Düşlerime Inat
Seni Ne Pahasına Olsun Bırakmam

Koyma, Yerime Birini Koyma
Tek Isteğim Bu Aslında
Yalnızlığıma Dokunma, Dokunma

Canozan & Şenceylik - Seni Gördüm Rüyamda Şarkı Sözleri
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon