1 Kasım 2019 Cuma

Multitap - Resmin Tamamı Şarkı Sözleri

Multitap - Resmin Tamamı Şarkı Sözleri

Gökyüzünde pencereme bir yer buldum
Işığına durdum yıldızın
Uzak ama aydınlık yüzün
Yanına yakışmış sonsuzun

Bana öyle bakma uzun uzun
Yüreğimi yakma, bir düş yarattım şarkılardan…

Aklıma düştüğün gibi düş
Tutamazsam bunun neresi düş?
Yollara düştüğün gibi düş
Şimdi eve dönüş zamanı
Değişmem yıllara şu anı
Benim için artık sensin resmin tamamı

Gözlerinde gözlerime bir yer buldum
Kaderimi gördüm yıldızım
Işığını tatmakmış yazım
Ölümüne sonsuzluk bizim

İsmimi fısılda usul usul
Korkmadan ışılda, bir düş yarattım şarkılardan…

Aklıma düştüğün gibi düş
Tutamazsam bunun neresi düş?
Yollara düştüğün gibi düş
Şimdi eve dönüş zamanı
Değişmem yıllara şu anı
Benim için artık sensin resmin tamamı

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon