13 Kasım 2019 Çarşamba

Alfaran - N'apim Aşığım Sana Şarkı Sözleri

Alfaran - N'apim Aşığım Sana Şarkı Sözleri


Kadın gururlu ve erkek umutluydu belki de o öyle mutluydu 
Güzel sırma saçlarının kokusunu taşıyan tokan hala bileğimde 

Topladım ben seni çiçek bahçesinden 
Korkarım gider mi diye 
Sordum herkese güzelliğinin tarifi yok 
Mahvediyor beni 

Beklerim tamam da nerdesin gel artık anlamam ki başka kızlardan hayır yok ki bana
Papatyaları kıskandırır güzelliğin 
Öyle derin bakma sevgilim 

Kader bağlamıştı belki de sonumuz aynıydı 
Senin yolun hep mı farklı 
O günkü şarap ve dudaklarının tadını özledim 
Napim aşığım sana 

İyikim artık bittim 
Gel kokun birikti 
Her ihtimalini sevdiğim 
Yaşandı bitti 

Her gecemde hayalin bile beni mest ediyor 
Kalbim durma koş diyor 
Tatlı belam benim güler misin yeniden bana 
Napim aşığım sana 

Tamam kötü biri 
Olabilirim dimi 
Ama sevebilirim seni 
Hem de deli gibi 


Sen unutmaya çalıştın ben çıkaramadım aklımdan 
O güzel gözlerini 
İstesemde çıkmaz aklımdan hayalin odamdan
Napim aşığım sana 

Kokun papatyalara nispet yaparcasına 
Son kalan fotoğraflarda 
Ezberimde gözlerin varken istemem şey başka 
Napim aşığım sana

Alfaran - N'apim Aşığım Sana Şarkı Sözleri
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon