20 Ekim 2019 Pazar

KÖFN - Yarım Yarım Şarkı Sözleri

KÖFN - Yarım Yarım Şarkı Sözleri

İçim yeni yeni dinmeye başladı
Günlerden sonra
Acılardan sonra
Susar
Kendini bilmezler
Düşünce kaçarlar sonra
Onca şeyden sonra

Kulağımda o eski sesler
O senli günler
Hatırladım da yandım
Aklımda son gidişler
Son öpüşler
Nasıl kaldık yarım yarım

Yatağımda günleri sayarken
İki büklüm kaldık anılarda
Seni gördüm bir yolun ağzında
Belini biri sarmış
Yaralandım

İçim yeni yeni dinmeye başladı
Günlerden sonra
Acılardan sonra
Susar
Kendini bilmezler
Düşünce kaçarlar sonra
Onca şeyden sonra

Kulağımda o eski sesler
O senli günler
Hatırladım da yandım
Aklımda son gidişler
Son öpüşler
Nasıl kaldık yarım yarım

Yatağımda günleri sayarken
İki büklüm kaldık anılarda
Seni gördüm bir yolun ağzında
Belini biri sarmış
Yaralandım

Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon