4 Mayıs 2019 Cumartesi

Eylül - Boşver Şarkı Sözleri

Gideceksen bana bakma karanlıkta
Gözlerin kalır kalır kalır gider
Sabah geri isteyeceksen bana hiç sarılma
Ellerin kalır kalır kalır gider

Kendimi benle tanıştırıp
Aklımı seninle karıştırıp
Olduğu yerde yatıştırıp
Kollarına beni alıştırıp
Kendini yoluma bulaştırıp
Sonra da yanımdan uzaklaştın
Ama boşver

Kendimi benle tanıştırıp
Aklımı seninle karıştırıp
Olduğu yerde yatıştırıp
Kollarına beni alıştırıp
Kendini yoluma bulaştırıp
Sonra da yanımdan uzaklaştın
Ama boşver

Bir şey söyleme
Anladım neticede
Boşver

Kendimi benle tanıştırıp
Aklımı seninle karıştırıp
Olduğu yerde yatıştırıp
Kollarına beni alıştırıp
Kendini yoluma bulaştırıp
Sonra da yanımdan uzaklaştın
Ama boşver

Yalnızım ama alışkınım
Ben kendimle tekrar tanışırım
Duraklarım da savrulsan da ben kendime tekrar ulaşırım
Kendimi yoluna bulaştırıp
Sonrada yanımdan uzaklaştın 
Ama boşver
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon