10 Mart 2019 Pazar

Vera - Markiz Şarkı Sözleri

Bu yazımızda sizlere Vera - Markiz Şarkı Sözleri sunacağız ve yeni albümünde yer alan bu şarkının ne kadar güzel olduğunu görecekseniz.

Bir Seri Çekim Resim Kaldı
Bembeyaz Bir Giysiyle
Ve Bütün Hikâye Üç Gün Kadardı
Silinmiş Mesajlar Vardı
Ve Dalga Sesleri
Gölgesizdi Belli Ki Tüm Şarkılar
Bekledim Seni Güneş Bekler Gibi
Yollar Bomboş
Ah Köprü De, Bir Ihtimal Gelirsin Diye
Çok Mutlu Sanki Tüm Martılar
Hem Markiz De Var
Seversin Diye
Yollar Bomboş
Vera - Markiz Şarkı Sözleri
Ah Köprü De, Bir Ihtimal Gelirsin Diye
Çok Mutlu Sanki Tün Martılar
Hem Markiz De Var
Seversin Diye
Yarım Sözler, Düşünceler Bastı
Bir Ucuz Masal Buldum
Yara Bandıyla Tutturuldum
Elmişsin Gibi Baktın Orada
Kırık Dökük Ekranlarla
Bir Kör Hatıra Kurdum
Bekledim Seni Güneş Bekler Gibi
Bekledim Seni Tatil Günü Gibi
Yollar Bomboş
Ah Köprü De, Bir Ihtimal Gelirsin Diye
Çok Mutlu Sanki Tüm Martılar
Hem Markiz De Var
Seversin Diye
Yollar Bomboş
Ah Köprü De, Bir Ihtimal Gelirsin Diye
Çok Mutlu Sanki Tüm Martılar
Hem Markiz De Var
Seversin Diye
Yollar Bomboş
Ah Köprü De, Bir Ihtimal Gelirsin Diye
Çok Mutlu Sanki Tüm Martılar
Hem Markiz De Var
Seversin Diye
Elimde Sadece Tertemiz Bir Anı Kaldı
Yollanmamış Mesajlar Vardı
Yarın Bugünden Neler Çaldı?

Bu yazımızın da sonuna geldik. Sizlere bu yazımızda Vera - Markiz Şarkı Sözleri sunduk. Beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayınız.

Vera - Karşının Hikayesi Albümü Şarkı Sözleri


Keywords: Vera - Markiz Şarkı Sözleri
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon