1 Mart 2019 Cuma

Cash Flow - Küfür Bass Feat. Yener Çevik Şarkı Sözleri

Her hafta diss bas her hafta peace
47 karat ve arafta ciz
Burda silahta serapta relaxta biz
En temiz işlerim yeraltı biz

Oyunu kuralı koyanı göreni yakışır
Azdan az çoktan çok yetişir

Yediğine içtiğine dikkat et biraz
Gece klüplerinde kaçak chivas
Aslan sütü ver köfte ve piyaz
Estetiki yapısı cameron diaz
Şuraya koş gel biz gelicez
Koraya ??? izleticez
Kim jong jonglara rap dinleticez
Popuda hoplattık gümleticez

Sırtımda motorcu yeleği
Buda sihirli lambadan dileğim
Ödülün krmızı çöl dikeni
Gülüm olamıcan bişeyim
Aklım gidiyo deli fişeğim
Tofaşta da lambayı geçeyim
Sokak edebiyatındada nietzscheyim

Her hafta diss bas her hafta peace
47 karat ve arafta ciz
Burda silahta serapta relaxta biz
En temiz işlerim yeraltı biz

Oyunu kuralı koyanı göreni yakışır
Azdan az çoktan çok yetişir

Bornovalı doğduk portakalı soyduk
Kahpeleri oyduk afiyet olsun doyduk
Sokaklara sövdün gereksiz adamları övdün
Bi baktım harbiden lafından döndün
Ak gece kara gece gördün gülmekten öldüm
Elimize yaktım söndü söndü
Bir sürü dostumu gömdüm gördün
Kimi zaman dayak yedin kimi zaman dövdün
Lafını jelibon ile böldüm
Bu hayatta ya siyah ol ya beyaz
Grinin tam 50 tonunu gördüm gördüm
Ölüyor dünya insanları böldün
Kıvırdın kıvırdın aynı bir dansöz
Bu sefer moruğu arar ser çöz
Bize morçöz aynı porçöz gibi
panchosTeksas tipi
Meksikan değil izmir gangsta city
Ekran karardı fatality
Bizde hızlı yaşa erken öl mentality
Kankanın ibneye benziyo tipi
İnsan değil ama seviyoruz iti
Her haltı yeraltı kovalar beati
Daha pislik yazıyorum heryere feati

Her hafta diss bas her hafta peace
47 karat ve arafta ciz
Burda silahta serapta relaxta biz
En temiz işlerim yeraltı biz

Oyunu kuralı koyanı göreni yakışır
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon