13 Mart 2019 Çarşamba

90BPM - Ne Olacaksa Olsun Şarkı Sözleri

90BPM - Ne Olacaksa Olsun Şarkı Sözleri ile bu yazımızda sizlerleyiz. Yeni albümü ŞehirFm ile bakalım istediği başarıyı yakalayabilecek mi başarılı rapçi 90BPM.

[Konuşma]

[Verse 1: Kayra]
Bu mevzu derin
İçimi kemir
Alengirli çilingir
Durmadan çemkir!
Devir benim değil, peki ya kimin?
Ataerkil dilin kopartılır beyim
Eğil gafil, tahsilli katil
İşte buna mukabil lanetim peşinde bil
Günlerim bu yolda ismim Mori de Zappa
Arsalarda volta kukaracı oldu balta
Her duvarda yazdı motto her duvarda kanla
Kanımda kaynayan şu öfke belirdi ufkumuzda
Kamaştı gözlerim, sebepsiz delirdim
Lanetli küfürlerle çürüdü kaldı kalbim
Olsun, hak'katen be ne olacaksa olsun
Yumruklarıma gerçeküstü cinnetler dolsun
Boğulsun bu alem kendi pisliğinden
Ben eşgalinden ürkülen arabalardan inerken

[Nakarat: Da Poet]
Artık ne olacaksa bırak olsun
Simsiyah gecelerde gezerken
Aklıma girmiyo' hiç korku
Güneş tepeden kaybolup giderken

Ne olacaksa olsun
Simsiyah gecelerde gezerken
Aklıma girmiyo' hiç korku

[Verse 2: Da Poet]
Arka koltuğun camından yüzümü gördüler Haliç tarafında
Sokaklarda tuhaf yaratıklar
Aradığını bulamazsın ne kadar arasan da
Kaç futbol sahası bizle huzur arasında
O yüzden muamma
Güzel bi' kadın ismi gibi yarına dair belirsiz bütün bildiklerim
Kötü bi' Mc gibi tekrar etti günler birbirini
Hepsi gelip geçti bozmadım hiç istifimi
Araçtan indim çalarken All Eyez On Me
Tabii ki kimsenin umru değildi
Gerçekten bunaldıkça karanlığa eğildim
Ateşin başında ben hariç altı kişiydik
Yanlış anladın beni
Yanlışa bulaştı dilim
Geride kalmışlara takıldı peşim
Kanım yüreğimden taşıp birden gözlerime çekildi
Yenemedim öfkemi korkma vakti kimde şimdi?
Korkma vakti kimde şimdi?
Korkma vakti kimde...
Ne Olacaksa Olsun Şarkı Sözleri
[Verse 3: Sorgu]
Eskilere uzanır bir ara yazarım
Kızarıp bozarıp yine korkup pis azarım
Karıncalar boyundan büyük arpalar kazanır ben de ormanın kralı erkek aslan gibi yatarım
Orası böceklerin pazarı yok tarihini yazan
Yıldız gibi kayarsın git altına takoz al
Mevzu derin pastan yerin altındaki tasta
Nakit bazda kurduklarını altı feat'e bozarım
Geri kalan tecavüz eden dakikalar
Belli belirsiz dillerin altında hakikalar
Çıkmayan baklalar, türlü türlü taklalar
Görünen köyde gözlere bakmayan pinokyolar
Gir direkt yola, yok hiç molan
Boyunda asılı kartona makul dilek dola gönder manifestolar
Kurduğum tiyatroda tüm pozlara dair cebimde rizikosuz fiyaskolar

[Verse 4: Savai]
"Vedayı iftiharla sunar medarı intiharım"
Yazıyordu mektubunda eski bir ahbabın
Bu ahvalden anlarım
Bu yıl bahar sanırım biraz muammaydı
Ve hatta muallakta yarın (yeah)
Getirdim selamını bir gayr-i müsellanın
O anasının, avradının hayırsız küs evladı
Geçirdiği imtihanı biraz müstesnadır
Bu yüzden adi kıyafetle eşgal bir rüsvadır
Haybeden bir radyodan
Numaradan bahaneden
Birbirine dargın hanelerden mahalleler
Yeri belirsiz şehirden efsaneler yok daha neler
Bu yüzden ağızdan eksik olmaz bur'da bana müsadeler
Mizacımın tarif aklı beş karış miraçta
Durumun başka hangi malumatı ihtiyaçta?
Beyinde fillerim yok oldu birkaç ilaçla
Fakat kafada kırık tilki birbiriyle izdivaçta

[Nakarat: Da Poet]
Artık ne olacaksa bırak olsun
Simsiyah gecelerde gezerken
Aklıma girmiyo' hiç korku
Güneş tepeden kaybolup giderken

Ne olacaksa olsun
Simsiyah gecelerde gezerken
Aklıma girmiyo' hiç korku


Savaş, yaklaştık galiba ya
Açsana radyoyu bi' şeyler çekmeye başlamıştır, tıngırdasın şöyle bi' şeyler
Şehrin sesi 90.0 Şehir FM'de
Bu çekiyo' gibi dur
Birlikteliğimiz şarkı arasının ardından tüm hızıyla devam edecek. Bizden ayrılmayın

90BPM - Ne Olacaksa Olsun Şarkı Sözleri adlı yazımızın sonuna geldik. Albümün diğer şarkıları için buraya tıklayınız. Eğer beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayınız.

Keywords: Ne Olacaksa Olsun Şarkı Sözleri
Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon