22 Şubat 2019 Cuma

Jakuzi - Yangın Şarkı Sözleri

Başarılı grup Jakuzi’nin ilk günden çok sevilen şarkısı Yangın ile sizlerleyiz. Yine nette ilk kez biz yayınlıyoruz bu şarkının sözlerini bizi takip etmeye devam ediniz. Şüphe single parçasıyla beğenileri kazanan Jakuzi hemen ardından “Yangın” ile sizlerle.


Ben kimim artık emin değilim
Bilmeden ne çok şey istedim
Gel ve gör
Tam olarak neyim
İki ayaklı bir sinir kriziyim
Sıkıldım burada beklemekten
Kendi yüzüme tükürmekten
Yangını uzaktan görüyorum ama bişey yapamıyorum 

Ben kimim artık emin değilim
Bilmeden ne çok şey istedim
Gel ve gör
Tam olarak neyim
İki ayaklı bir sinir kriziyim
Sıkıldım burada beklemekten
Kendi yüzüme tükürmekten
Yangını uzaktan görüyorum ama bişey yapamıyorum 

Sıkıldım burada beklemekten 
Kendi yüzüme tükürmekten 
Yangını uzaktan görüyorum ama bişey yapamıyorum


Yorumlar

Yorum Yap (Oturum açmadan yorumunuzu gönderebilirsiniz)
EmoticonEmoticon